מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:ויברטור כפול ללסביות

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:כ-31 ס"מ

אורך חדירה:15.3 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AAA

380.00

ויברטור כפול ללסביות מסיליקון 10 מצבי רטט -Seven Creations – Vibrating Double Dong

תיאור

ויברטור כפול ללסביות מתוצרת חברת Seven Creations הנחשבת לאחת מיצרני אביזרי המין הותיקות והטובות בעולם. הויברטור הכפול עשוי מסיליקון רפואי בדרגת סיליקון גבוהה שהחברה מייצרת. מוצרי החברה נחשבים כיום לאיכותיים ביותר והמבוקשים ביותר בעולם.

דגם זה מתאים לנשים המחפשות אביזר ובעל יכולת חדירה של מעל ל-13 ס"מ וקוטר של מעל ל-3 ס"מ לחוויה סופר טובה ללסביות. בנוסף, הויברטור מצויד במנוע רטט חזק המאפשר לך לבחור מבין 7 עוצמות רטט משתנות להגברת הריגוש ועוצמת האורגזמה. הויברטור עמיד במים ומאפשר לכן ליהנות גם בזמן המקלחת.

בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.
אחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש בויברטור כפול ללסביות, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יעזור לך להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה שלך.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. כדי להבטיח שהוא יישאר נקי ומוגן מזיהום, ניתן גם לעטוף אותו במגן נילון או באריזה מיוחדת.

3) יש להשתמש במגבת יבשה או במגבת רכה כדי לייבש את הויברטור לגמרי לפני החזרתו לאריזה. וודא שאין נותרים טפיטים או רטיטות על המוצר לפני שתאחסנו.

4) יש לשמור את הויברטור במקום מוגן מחום יתר ומשמש. ניתן לשים אותו בתיק או בתיבת אחסון עמידה בתנאי לחות וחום.

5) כדי לשמור על תפקוד הויברטור וחיי הסוללה שלו, מומלץ לא להשאיר אותו מחובר לחשמל לאורך זמן ארוך לאחר הטעינה המלאה.

6) אם נתקלת בכל תקלה או בעיה בפעולת הויברטור, יש להיעזר בהוראות השימוש של החברה או ליצור קשר עם שירות הלקוחות של Seven Creations לקבלת עזרה נוספת.

בעזרת כללי האחזקה והשימוש הנכונים, תוכלי ליהנות מהויברטור הכפול ללסביות של Seven Creations לאורך זמן רב ולחוות חוויות מיניות משובחות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סיליקון כפול”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן