מידע נוסף

מותג:Excelent Power

אביזר:ויברטור פרימיום נטען

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:12.2 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

זמן טעינה:2 שעות

זמן עבודה:1 שעה

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

279.00

ויברטור פרימיום נטען עשוי סיליקון ממותג אביזרי המין Excelent Power

תיאור

ויברטור פרימיום לעינוג פנימי וחיצוני הוא מוצר מעולה המספק חוויה ייחודית. הויברטור מיוצר עם מנוע רטט יעיל המצויד בטכנולוגיה מתקדמת, המספקת 10 מצבי רטט שונים. המנוע ממוקם בקצה הזרוע החודרת ובידית המוצר, מה שמבטיח תחושת רטט איכותית בכל נקודה על הויברטור.

הודות למצבי הרטט השונים, ניתן להתאים את הויברטור לכל צרכי המשתמש. תפעול הויברטור הוא פשוט ונוח, על ידי לחיצה על כפתור התפעול שבבסיס הויברטור.

הויברטור עמיד למים, כך שניתן להשתמש בו במקלחת או באמבטיה לחוויה מרעננת ומהנה. יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהשתמש בסבון קל לאחר השימוש על מנת לשמור על הניקיון והאחזקה המקסימלית של המוצר.

לאחר הניקוי, מומלץ להתיש את הויברטור טובה טובה ולהשאירו ליבוש מוחלט לפני ההחזרה לקופסא. כך תוכלו להבטיח שהמוצר יחזור לשימושו המקורי במיטה שלכם.

אין ספק שהויברטור הפרימיום הזה הוא בראש ובראשונה כלי עינוג, אך עם השימוש הנכון והאחזקה המתאימה, תוכלו להבטיח את אריכות חייו וליהנות ממנו לאורך זמן.
מומלץ לקרוא את ההוראות הנצרכות לפני השימוש הראשון ולהתעקש על הקפיציות שבהם. כך תוכלו להבין איך להשתמש בויברטור בצורה הטובה ביותר וליהנות מחוויה מרעננת ומהנה. בנוסף, יש להימנע משימוש יתר על המידה של הויברטור ולשמור על נקיון המוצר ועל תנאי האחסון המנומקים בהוראות. בכל מקרה של תקלה או בעיה, יש לפנות לשירות הלקוחות של היצרן כדי לקבל עזרה ותמיכה מקצועית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען 2 מנועי רטט Double Head”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן