מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה:באמצעות כבל USB מצורף

עמידות במים:אינו עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

אורך כולל:20.3 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:ויברטור מאלץ אורגזמה

289.00

ויברטור סיליקון נטען בעל 10 מצבי רטט שונים מבית Goodies.

תיאור

ויברטור נטען איכותי מסיליקון, המעוצב בצורה עדינה ואלגנטית, הוא מוצר מושלם עבור מתחילות ונשים המחפשות חווית אורגזמה מושלמת. ויברטור ה-Cakey מציע 10 מקצבי עיסוי שונים לנקודת הג'י והדגדגן, המיוצרים על ידי 2 מנועי רטט חזקים ושקטים. העיצוב המתקדם שלו מאפשר שליטה נוחה בעוצמת הרטט ומקסימום הנאה בכל שימוש.

על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהחזיק ברגישות, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.

בעזרתו של ויברטור ה-Cakey, תוכלי ליהנות מחווית אורגזמה מושלמת ולקבל גירוי ממוקד ואינטנסיבי בכל שימוש. הוא מתאים לכל אישה שמחפשת להעניק לעצמה רגעים של ענוג והתרגשות.
המאמר מתאר את הויברטור הנטען האיכותי של Cakey שמיועד לשימוש של מתחילות ונשים המחפשות חווית אורגזמה מושלמת. הויברטור מעוצב בצורה עדינה ואלגנטית ומספק 10 מקצבי עיסוי שונים לנקודת הג'י והדגדגן במקביל. הוא מצויד ב-2 מנועי רטט חזקים ושקטים שמבטיחים גירוי ממוקד ואינטנסיבי לחווית עונג מושלמת.

העיצוב המתקדם של Candy הופך את השימוש בויברטור לקל ונוח, ומאפשר שליטה קלה ונוחה בעוצמת הרטט. בנוסף, הטיפול הנכון בויברטור מבטיח שהוא יחזיק לאורך זמן וישמש אותך במצב מיטבי:

1) בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. חומרי הסיכה העל בסיס מים מתאימים במיוחד לשימוש עם מוצרים מיניים ומסייעים לסיום החומר על הגוף בצורה נקייה ונעימה.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. ניקוי יסודי מבטיח שהויברטור יישאר נקי ומוכן לשימוש בפעמים הבאות.

בסיכום, הויברטור הנטען של Cakey הוא בחירה מעולה למתחילות ולנשים המחפשות חווית אורגזמה מושלמת. עם עיצוב עדין ואלגנטי, ועם 10 מקצבי עיסוי שונים, הוא מבטיח חווית עונג מושלמת. ועם הטיפול הנכון, הוא יחזיק לאורך זמן וישמש אותך במצב מיטבי עבור השימושים הבאים שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען מסיליקון "העוגיה" Goodies – Cakey”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן