ויברטור נטען יוקרתי לנקודת הג'י Rabbit Essentials – Rechargeable Cone Hither

מידע נוסף

מותג:Rabbit Essentials

אביזר:ויברטור פניני מתכת פרימיום לנקודת הג'י

מצבי רטט:7 מצבים מאלץ

אורך כולל:26.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

699.00

ויברטור נטען יוקרתי לנקודת הג'י מסליקון Body Safe של מותג אביזרי המין Rabbit Essentials הוא מוצר חדשני ואיכותי בעל מאפיינים מתקדמים. הוא מיועד לניצול והנאה מינית ומעניק תחושות מהנות ומרגשות. המוצר מיוצר מחומרים בטיחותיים לעור ומגיע עם טכנולוגיית טעינה מהירה ונוחה. הוא מתאים לשימוש עצמי או ביחד עם שותף ומתאים לכל רמות הניסיון.

תיאור

הויברטור מסיליקון משי מבית Rabbit Essentials הוא אחד מהויברטורים המומלצים ביותר בשוק. עשוי מחומר סיליקון איכותי במיוחד מסדרת Body Safe Silicone, מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג מירבי ובמוט ארגונומי המסייע בנקודת הגי, הוא מצויד ב-7 מהירויות רטט שונות וניתן לשליטה קלה ונוחה באמצעות כפתורי ה-LED. הויברטור נטען באמצעות כבל USB המצורף ועמיד במים, מה שהופך אותו לאידיאלי גם לשימוש במקלחת או באמבטיה. בנוסף, הויברטור נעיל במצב עצמי על ידי לחיצה על כפתור הפלוס והמינוס, מה שמאפשר נשיאה נוחה ובטוחה לכל מקום. הוא מגיע באריזה מהודרת המתאימה כמתנה מושלמת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען יוקרתי לנקודת הג'י Rabbit Essentials – Rechargeable Cone Hither”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן