מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור יוקרה

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:20 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

799.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

תיאור

The Rotating Rabbit הוא אחד מהויברטורים המתקדמים והמובילים בשוק היום. מיוצר על ידי המותג האמריקאי The Rabbit Company, הויברטור מציע חווית שימוש מתקדמת ומרתקת. הוא מגיע עם שני מנועים חזקים ושישה מקצבים שונים בשישה מהירויות שונות, מה שמאפשר לך לבחור את ההתאמה המושלמת עבורך.

הויברטור מצויד בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת תנועה סיבובית ימינה ושמאלה, המדמה את העינוג של פעולת הויברציה המסתובבת. זו פעולה מענגת במיוחד לנקודת ה-G של האישה. עם טכנולוגיה כזו, הויברטור מבטיח הנאה ללא תחרות, שאף טכנולוגיה אחרת לאביזרי המין מסוגלת להספיק.

The Rotating Rabbit גם מתאים למתחילות, עם מידות אידיאליות שיכולות להתאים לכל אישה. הוא מומלץ במיוחד לגברים שמעוניינים לפנק את הנשים שלהם עם מתנה מיוחדת ויוקרתית.

כדי להבטיח לך חווית שימוש מקסימלית, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יעזור להגיע להנאה מרבית ולהחזיק את התחושה כמה שיותר. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. חשוב להימנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר השטיפה, יש להשאיר את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

הסרטון הבא מציג את ה-Rotating Rabbit בפועל: [הוסף סרטון כאן]

אז תכירי את הויברטור הטוב ביותר בשוק ותנצלי את ההזדמנות לקנות את The Rotating Rabbit עוד היום!
מותג The Rabbit Company ידוע באיכות המוצרים שלו ובחדירה המתמידה שלו לתחום הויברטורים המתקדמים. אחד ממוצרי ההישג האחרון של המותג הוא ה- Rotating Rabbit, המוצר המבוקש ביותר של המותג כיום.

ה- Rotating Rabbit מצויד בשני מנועים חזקים ובטכנולוגיה תנועה ייחודית המספקת הנאה ותענוג מרובה. הוא מגיע עם 6 מקצבים שונים ו-6 מהירויות שונות, כך שניתן להתאים את השימוש והחוויה לצרכים האישיים שלך. הטכנולוגיה הייחודית מדמה את תנועת הויברטור המסתובב ימינה ושמאלה במהלך עינוג, מה שמעניק לך תחושה מרעננת ומרגשת.

ה- Rotating Rabbit מתחתן בצורה מושלמת בין עיצוב חדשני ומרהיב לבין איכות בנייה וביצועים מעולים. הוא נטען באמצעות כבל USB ומצויד במידות אידאליות שמתאימות גם למתחילות וגם לנשים ניסיוניות.

בנוסף, על מנת לשמור על ה- Rotating Rabbit במצב הטוב ביותר ולהבטיח חוויה רגועה ונעימה, מומלץ לעקוב אחרי ההנחיות והשלבים הבאים:

1. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או להשתמש במגבונים ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבה של אזור הטעינה. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטוחה לפני החזרתו לקופסא.

בסופו של דבר, ה- Rotating Rabbit הוא לא רק ויברטור מתקדם וחזק, אלא גם מתנה יוקרתית ומרגשת לכל אישה. תפנקי את עצמך או את יקירתך ב- Rotating Rabbit ותיהנו מחוויה של ענג ותענוג מוחלטים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען החזק ביותר בעולם The Rabbit Company – The Rotating Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן