ויברטור מסיליקון יוקרתי ועוצמתי מפניני מתכת דק פרמיום E-Rabbit Slimline

מידע נוסף

חברה:Seven creations

אביזר:ויברטור פנינים נטען מסיליקון פרמיום איכותי

מצבים לבחירה:3 מצבים מאלץ | 3 מהירויות סיבוב | 2 מצבי סיבוב

אורך כולל:24 ס"מ

אורך חדירה:11ס"מ

קוטר מירבי:2.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

טעינה:נטען עם כבל USB

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

599.00

ויברטור פנינים נטען מסיליקון פרמיום מסדרת e-rabbit

תיאור

ויברטור פנינים דק נטען ועוצמתי מסיליקון איכותי מסדרת e-rabbit ממותג של חברת Seven Creations המעוצב במיוחד לעינוג מירבי בזמין החדירה. הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה, פניני מתכת לעיסוי ועינוג פתח הנרתיק. e-rabbit הינו בעל 3 מהירויות רטט שונים ו-3 מהירויות סיבוב הניתנים לשליטה בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי התפעול אשר בבסיס הויברטור. בניגוד לרוב הדגמים האחרים,עקב גודלו הפיזי הדק המאפשר חדירה למי שמתנסה בפעם הראשונה בויברטור, אשר על כן מכיוון שה e-rabbit הינו מחומר סיליקון איכותי והודות לכך שהויברטור נטען המוצר מוליך עוצמת רטט חזקה במיוחד להפקת הנאה מירבית, ניתן לשלוט בכיוון הסיבוב של הפנינים להתאמה מושלמת בהתאם להעדפות שלך. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש גם בזמן האמבטיה או המקלחת.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. מומלץ לשטוף את הויברטור לאחר השימוש במים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש להשים לב לשלוף את הסוללות לאחר השימוש ולהניחו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.
כדי לשמור על איכות הויברטור ולהבטיח שימוש בטוח ונעים, חשוב להבין איך לאחזק ולשימוש נכון שלו. הנה כמה טיפים והמלצות:

1. בזמן השימוש בויברטור, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה שלך. ישנם חומרי סיכה ממותגים שמיועדים במיוחד לשימוש עם מוצרי מין.

2. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות מהויברטור. אם הויברטור מצויד בסוללה נטענת, יש להוריד את הסוללה ולטעון אותה על פי ההוראות של היצרן.

3. לפני ואחרי כל שימוש, יש לשטוף את הויברטור בעדינות עם מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. חשוב לשטוף היטב ולסגור את כל החורים והפתחים כדי למנוע כניסת מים לפנים הויברטור.

4. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור על מגש או מגבת נקייה ולהשאירו להתייבש לחלוטין לפני החזרתו לאריזה. חשוב לוודא שהויברטור יבש לחלוטין כדי למנוע פגיעה בחומרי הסיכה או במערכת החשמלית שלו.

5. ניתן לשמור את הויברטור באריזתו המקורית או בתיק אחסון נפרד שנועד למוצרי מין. השמירה על אריזתו המקורית תסייע למנוע נזקים ושפשופים בויברטור, ותסייע לשמור על פרטיות ונקיון.

6. חשוב לא לחדור את הויברטור עם אצבעות, מכשירים או חפצים חדים. החדירה של חומרים זרים עשויה לפגוע במערכת החשמלית של הויברטור ולגרום לנזק.

עם תחזוקה ושימוש נכון, תוכל להבטיח שאתה תהנה מהויברטור שלך לאורך זמן. כמובן, חשוב לקרוא ולעקוב אחרי ההנחיות המדויקות של היצרן לגבי שימוש, ניקוי ואחזקה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור מסיליקון יוקרתי ועוצמתי מפניני מתכת דק פרמיום E-Rabbit Slimline”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן