ויברטור מיני מסיליקון לחדירה Seven Creations – Mini Silicone Classic

160.00

ויברטורמיני עשוי מסיליקון מיועד למתחילות מבית יצרנית אביזרי המין Seven Creations.

תיאור

המאמר מתאר וממליץ על ויברטור מיני מסיליקון קומפקטי שמיועד לנשים המעוניינות להתנסות בוויברטור סיליקון איכותי במיוחד. הויברטור מתאים לשימוש במיטה וגם במקלחת, ומגיע עם 7 מצבי רטט משתנים. העיצוב המיוחד של הויברטור מעניק הנאה מירבית בעת החדירה ומדמה חוויה אמיתית. הויברטור מיועד לנשים המחפשות ויברטור איכותי לחדירה ומומלץ להשתמש בחומרי סיכה במהלך השימוש. לאחר השימוש, מומלץ לנקות את הויברטור במים נקיים וסבון ולהתייבש לפני החזרה לקופסא.
הויברטור מיני מסיליקון מציע חווית שימוש מהנה ומרהיבה בעיצובו הקומפקטי והנוח. מיועד במיוחד לנשים המעוניינות לחוות רגעים מרעננים ומהנים בזמן החדירה.

הויברטור מיוצר מסיליקון איכותי, המבטיח עמידות בפני מים והתאמה לשימוש במקלחת או במיטה. הויברטור מגיע עם 7 מצבי רטט שונים, המאפשרים לך לבחור את המתאים ביותר לך ולהתאים את החוויה לצרכים האישיים שלך.

עיצובו המדויק של הויברטור מעניק לך הנאה מירבית בעת החדירה, מדמה עבורך חוויה של הדבר האמיתי. הויברטור מומלץ במיוחד לנשים המחפשות ויברטור איכותי לשימוש במיטה או במקלחת.

כדי להבטיח את תמיכת השימוש המתמידה בויברטור, מומלץ לקחת בחשבון את ההמלצות הבאות לאחזקה ושימוש תקין:

1. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה שלך.

2. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות מהויברטור ולשטוף אותו בעדינות במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

באמצעות תהליך זה, תוכלי להבטיח חזית ניקיון ואחזקה תקינה של הויברטור, ולהבטיח שימוש נוסף ומרענן בעתיד. תפקידך הוא לשמור על הויברטור במצב מיטבי ולהבטיח לו ארץ פורה לתת כמה שיותר הנאה ותענוג לך.

הויברטור מיני מסיליקון הוא הבחירה המושלמת למי שמעוניינת בחווית שימוש בוויברטור סיליקון איכותי במיוחד. עם עיצובו המדויק והחומרים האיכותיים, הויברטור מספק חוויה מרהיבה ומרעננת, ומבטיח שתוכלי ליהנות מרגעים של תענוג ורוגע בכל פעם שתשתמשי בו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור מיני מסיליקון לחדירה Seven Creations – Mini Silicone Classic”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן