ויברטור לשונות דור 5 תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Volta 5th Generation

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור פרימיום

מצבים לבחירה:12 מצבי רטט

אורך כולל:18.9 ס"מ

אורך חדירה:11 ס"מ

קוטר מירבי:4.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

זמן טעינה:6 - 4 שעות

זמן שימוש:45 דקות ויותר

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

598.00

ויברטור פרימיום סיליקון בעל מבנה ייחודי של מותג אביזרי הפירמיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

ויברטור פרימיום של Fun Factory הוא אביזר חדשני ומרהיב לעינוג פנימי וחיצוני. עם מבנה ייחודי המאפשר שימוש מגוון, הויברטור הזה מותאם לתת לך את ההנאה שתמיד רצית. תוכל להשתמש בו לעינוג חיצוני בדגדגן והנרתיק, הפטמות, או בחדירה רגילה. הוא יכול גם לשמש ככלי מרתק לעינוג האזורים הרגישים של הגבר. הויברטור מצויד במנוע חזק במיוחד ומגוון 12 מצבי רטט, כך שתוכל לבחור את המתאים לך. הוא עמיד במים וניתן לשימוש במקלחת ובאמבטיה.

תחזוקה ושימוש:
1. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש טרם החזרתו לקופסא.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין מובילה שנוסדה בשנת 1998 בגרמניה. החברה החלה כיצירה קטנה וכיום היא אחת החברות המובילות בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי. היא מייצרת את מוצריה במפעלים בברמן ומציעה מגוון מוצרים מיוחדים ומרהיבים. עם עיצובים מקוריים ואיכות מעולה, Fun Factory זכתה בפרסים רבים על יצירתיות ועיצוב המוצרים שלה.
כל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מויברטור הפרימיום Volta של Fun Factory הוא להבין את ההוראות לאחזקה ושימוש. הוא עשוי ממצע סיכה רך ונעים על העור, וכן יכול לשמש למגוון שימושים כגון עינוג חיצוני ופנימי.

ניתן להשתמש בו על מנת לתת מראש עינוג לאזורים הרגישים המגדילים את תחושת ההתרגשות. הויברטור מצויד במנוע חזק במיוחד ומגוון של 12 מצבי רטט כדי להתאים את העיסוי לצרכים האישיים שלך.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. יש לוודא שהצעצוע מתייבש היטב לפני שמחזירים אותו לקופסא.

חשוב לזכור שהויברטור מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב לטעון ולהפעיל אותו לפחות פעם בחודש כדי לשמור על תקינותו. כל המוצרים שמכילים סוללת ליתיום נדרשים לפעמים לטעון ולהפעיל אותם כדי לשמור על תקינותם.

Fun Factory היא חברה גרמנית המייצרת מוצרי מין איכותיים ומיוחדים מסיליקון רפואי. החברה התחילה כחברה קטנה בשנת 1998 וזכתה לפרסים רבים על עיצוביה המקוריים והחדשניים של מוצריה. היום, Fun Factory היא אחת מהחברות המובילות בייצור מוצרי מין מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לשונות דור 5 תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Volta 5th Generation”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן