ויברטור ליידי בי סגול ❤️ תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Lady Bi | היבואן הרשמי

659.00

ויברטור סיליקון פרימיום של מותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

ויברטור פרימיום נטען של מותג האביזרים המיניים הגרמני Fun Factory מציג את הויברטור המתקדם והמותאם המשלב חזות מודרנית ותכונות מתקדמות. עשוי סיליקון איכותי, הויברטור מצויד ב-2 מנועי רטט חזקים המתאימים לעיסוי חיצוני ופנימי. הניתוק הייחודי של הויברטור הוא היכולת לשלוט בנפרד בכל מנוע ולבחור את העוצמה הרצויה לכל זרוע, מה שמאפשר חווית עיסוי מותאמת אישית. בנוסף, הויברטור מתוכנן עם זרוע חודרת ארוכה המאפשרת עיסוי נקודת ה-A, הנמצאת עמוק יותר מנקודת ה-G המוכרת. טכנולוגיית FlexiFUN המיוחדת על ידי Fun Factory מספקת גמישות אופטימלית למשחק מהנה ונוח יותר. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש במקלחת ובאמבטיה.

לשמירה ושימוש נכון בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון ואפשר גם להשתמש בחומר ניקוי שמתאים למוצרים מיניים. לאחר הניקוי, יש להניח לו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.
ויברטור פרימיום נטען מבית Fun Factory הוא אביזר המין המושלם לכל אישה שמחפשת חוויה חדשה ומרגשת בעולם הרומנטיקה והתענוגות הפרטיות. עשוי סיליקון באיכות גבוהה, הויברטור מספק עיסוי חיצוני ופנימי באופן מושלם.

הויברטור מצויד בשני מנועי רטט חזקים במיוחד, המאפשרים לשלוט בנפרד בכל זרוע ולבחור את העוצמה הרצויה לכל אזור בגוף. כך, ניתן לעסות ולפעול על נקודות התענוג בדיוק הנדרש, וליהנות מחוויה אינטימית מותאמת אישית.

עיצוב הויברטור, שלם עם זרוע חודרת ארוכה, נוצר במיוחד עבור משתמשות שמעוניינות לעסות את נקודת ה-A הנמצאת עמוק יותר מנקודת ה-G המפורסמת. זרוע החודרת מספקת עיסוי מדויק ומרגיע לנקודה החשובה ביותר באיזור הפנימי.

בנוסף, הויברטור משתמש בטכנולוגיית FlexiFUN המעניקה גמישות אופטימלית. בזכות זאת, הוא מתאים לשימוש משגע ונוח, ומאפשר תנועות חופשיות בזמן השימוש.

למעוניינות בחוויה רטטית מושלמת, הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש במקלחת ובאמבטיה. זה מאפשר לך ליהנות מהויברטור בכל מקום ובכל עת, ללא קשר לסביבה.

כדי להבטיח שימוש מיטבי ושימור הויברטור לאורך זמן, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי המין. יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים או מכשירים חמים. לאחר הניקוי, יש להשקיע זמן קצר בתהליך היבוש לפני שמחזירים את הויברטור לקופסא.

בעזרת הויברטור הפרימיום נטען, תוכלי לחוות חווית עיסוי ייחודית ומרגשת, המתאימה לכל אישה ולכל רגע בחיים. תרגישי צמיחה בתענוג וברגישות המינית שלך עם הויברטור האיכותי והמותאם אישית הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ליידי בי סגול ❤️ תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Lady Bi | היבואן הרשמי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן