מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פרימיום לחדירה

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

399.00

ויברטור איכותי לחדירה עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המותג Seven Creations.

המלאי אזל

תיאור

מאמר זה מתאר את הויברטור Samsara מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של חברת Seven Creations. הויברטור עשוי סיליקון איכותי ומגיע עם 7 מצבי רטט שונים. הוא מיועד לשימוש בחדירה או בדגדגן ומתקן את עוצמת הרטט בקצהו כך שהתחושה מתרכזת באזור הנדרש. הויברטור מעוצב במיוחד עם בליטות להגברת ההנאה בזמן החדירה וקצה בולט לנוחות וגישה נוחה לנקודת הג'י. הוא גם גמיש ועמיד במים כך שניתן להשתמש בו בדוש ובאמבטיה.

בנוסף, המאמר מביא המלצות לאחזקה ושימוש נכונים של הויברטור. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשטוף את הויברטור לאחר השימוש עם מים נקיים וסבון או חומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. כמו כן, יש להשתמש בחומרים אלו בצורה המתאימה למוצר ולאחר הניקוי, יש להתיש את הויברטור טרם החזרתו לקופסא.

סדרת Vibe Therapy היא סדרה פרימיום של Seven Creations המיועדת לנשים המחפשות אביזרי מין איכותיים במחיר נוח. הסדרה משתמשת בסיליקון איכותי ומנועי רטט חסכוניים לשימוש ממושך יותר.
ניקוי ואחזקה: לשמירה על הויברטור והשימוש הארוך שלו, מומלץ לנקותו בזמן קבוע לאחר כל שימוש. ניתן לנקות את הויברטור באמצעות מים חמים וסבון עדין או בעזרת חומר ניקוי שמתאים למוצרי מין. יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי חושניים חזקים או חומרים שיכולים לפגוע בחומרי הסיליקון העדינים שבויברטור. לאחר הניקוי, יש למתוח את הויברטור ולהניחו להתייבש באופן מלא לפני החזרתו לקופסא או לאחסון במקום יבש ונקי.

שימוש בחומרי סיכה: כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושות, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. חומרי הסיכה המומלצים לשימוש עם הויברטור הם איכותיים ויעילים יותר, וניתן למצואם במגוון חנויות ואתרים המתמחים במוצרי המין. בעת השימוש, מומלץ למרוח את החומר על הויברטור ולמרוח גם על האזור המתואם לשימוש. כדי לשמור על ניקיונו של הויברטור, יש לנקותו בזמן קבוע גם מחומרי הסיכה.

עמידות במים: הויברטור Samsara עמיד במים ומתאים לשימוש בדוש ובאמבטיה. ניתן להשתמש בו תחת מים זורמים ולנקותו במים נקיים וסבון עדין. יש לוודא שלא נכנסת מים לתוך פתחי הסוללה או לתוך הכבלים, ולכן מומלץ לא לשקוע את הויברטור למים לכל עומק רב מהצפון המצויין על המוצר.

בסדרת Vibe Therapy תוכלי למצוא מגוון רחב של אביזרי מין איכותיים ומעוצבים במיוחד עבור נשים. הסדרה מציעה שימוש בחומרים איכותיים כמו סיליקון באיכות גבוהה ומנועי רטט חסכוניים המתאימים לשימוש ממושך ומעניקים נעימות מרבית. הסדרה כוללת מגוון רחב של מוצרים, כולל ויברטורים בגדלים וצורות שונות, כך שתמיד תוכלי למצוא את האביזר המתאים לך ולצרכיך המיוחדים.

אנו ממליצים לנקות ולשמור על הויברטור Samsara כמפורט למעלה כדי להבטיח את השימוש הארוך והנעים שלו. כמו כן, מומלץ לקרוא ולעקוב אחרי ההוראות הספציפיות של היצרן על מנת להבין את ההוראות המדויקות לשימוש ולאחזקה של המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לחדירה Samsara Pink”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן