מידע נוסף

אביזר:ויברטור מאלץ אורגזמה

מצבים לבחירה:8 מצבי רטט

אורך כולל:14.5 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

עשוי מ: סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

טעינה:כבל Usb

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

300.00

ויברטור מאלץ אורגזמה מומלץ למתחילות עם אפקט המברשת המסתובבת של מותג אביזרי המין היפני Tokyo Design.

תיאור

ויברטור סיליקון איכותי מבית Tokyo Design היפנית הוא עצם חיוני בטיפוח התשוקה המינית וההנאה האישית שלנו. עם עיצובו האלגנטי והייחודי, הוא מומלץ במיוחד לנשים שרוצות לחוות לראשונה אינטנסיביות ורוגע במגע מושלם של ויברציה. הויברטור Daisuki מציע מקצבים שונים לעיסוי נקודת הג'י והדגדגן במקביל, והכל באמצעות מנועי רטט וסיבוב יעילים. בכך, הוא מבטיח גירוי ממוקד ואינטנסיבי לחווית עונג מושלמת.

הויברטור היפני הזה מומלץ גם לגברים שרוצים להעניק לעצמם או למישהו אחר אביזר מין איכותי ומפנק. כדאי לציין כי המוצר הקטן הזה מעמיד בפניו למים ונטען באמצעות כבל USB שכלול בערכה.

כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר ולהבטיח תמיכה ממושכת בחווית השימוש, כדאי להתחיל בהוספת חומר סיכה על בסיס מים בעת השימוש. לאחר מכן, יש לפנות לניקוי היסודי של הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות מגבונים ייעודיים לניקוי אביזרי מין. כדי להבטיח ייבוש מוחלט של הויברטור לפני השמירה עליו, יש להניחו להתייבש באוויר לפני החזרתו לקופסא.
אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש מומלץ להוסיף חומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או במגבונים ייעודיים לניקוי אביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

האם יש סכנות או הגבלות בשימוש?
אין סכנות או הגבלות בשימוש של הויברטור סיליקון זה. יש להשתמש בו בצורה תקנית ולא לחרוג מההנחיות המצוינות.

הכיסוי העמיד למים:
הויברטור סיליקון מבית Tokyo Design היפנית הוא עמיד למים, מה שמאפשר שימוש במקומות רטובים כמו אמבטיה או דוש.

הטעינה:
הויברטור מגיע עם כבל USB שמשמש לטעינתו, וניתן לטעון אותו באמצעות מחשב אישי, מטען נייד או כל מקור חשמלי אחר שמגיע עם חיבור USB.

מתנה מושלמת:
הויברטור סיליקון מומלץ גם כמתנה איכותית ומפנקת לגברים ונשים כאחד. יתרונותיו הרבים ועיצובו האלגנטי יעניקו ענג מושלם למקבל/ת המתנה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יפני מעסה לדגדגן Tokyo Design – Daisuki Kawaii 1”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן