מידע נוסף

אביזר:ויברטור בטכנולוגית לחץ אויר

חומרי סיכה מומלצים:ג\\\'לים ונוזלים על בסיס מים

מותג:Womanizer

זמן שימוש:30 דקות

זמן טעינה:30 דקות

זמן טעינה ראשוני:3 שעות

עמידות במים:עמידות חלקית

עשוי מ:סיליקון, ABS

רוחב מירבי:4.5 ס"מ

אורך כולל:11.5 ס"מ

מצבים לבחירה:5 עוצמות יניקה שונות

389.00

דגם למתחילות דור 2 והמשודרג מסדרת Starlet של מותג Womanizer המקורי לחווית אורגזמה מושלמת.

תיאור

המוצר הבסיסי היונק למתחילות מבית המותג הגרמני Womanizer הוא דגם ה-Starlet דור 2. מדובר במוצר משודרג שקט ועוצמתי יותר, המתאים לנשים שרוצות להתנסות בטכנולוגיה החדשה או שמתלבטות אם לרכוש את דגמי היוקרה של המותג.

הויברטורים של Womanizer משתמשים בטכנולוגיית "Pleasure Air Technology" היחודית. טכנולוגיה זו מפעילה גלי יניקה על הדגדגן ללא מגע פיזי, בניגוד לויברטורים הסטנדרטיים שמשתמשים ברטט ומגע ישיר. הטכנולוגיה הייחודית של Womanizer מביאה לאורגזמה וחווית עוצמה שלא הצליחו להביא החברות המתחרות.

לשימוש בויברטורים של Womanizer יש לפסק את השפתיים על מנת לחשוף את הדגדגן ולהניח להם לעטוף אותו. הויברטור מגיע עם 4 עוצמות יניקה שונות, מהחלשה יותר עד החזקה ביותר, כדי שכל אישה תוכל למצוא את העוצמה המתאימה לה.

הויברטור של Womanizer מגיע עם כבל טעינה USB וטעינתו קלה ופשוטה. זמן הטעינה הוא כ-30 דקות ומאפשר שימוש של עד 30 דקות.

חשוב לדעת שהמוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו שלו יש לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. כל מוצר שמכיל סוללת ליתיום נדרש לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו.
המוצר הבסיסי היונק למתחילות מבית המותג הגרמני Womanizer אשר התחיל את מהפכת הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר. דגם ה-Starlet פותח בגרסה משודרגת לדגם הראשון והמצליח של מותגי החברה ועכשיו הוא מופיע בגרסת דור 2 משודרגת יותר, שקטה יותר ועוצמתית יותר עבור נשים אשר המעוניינות להתנסות בטכנולוגיה החדשה או מתלבטות אם לרכוש את דגמי היוקרה של המותג.

טכנולוגיית "Pleasure Air Technology" היא טכנולוגיה ייחודית המוגנת בפטנט, המאפשרת לענג ולעסות את הדגדגן באמצעות יצירת גלי יניקה וזאת ללא מגע פיזי עם הדגדגן, ובניגוד לויברטורים הסטנדרטיים המעסים את הדגדגן באמצעות פעולת הרטט והמגע הישיר.

הטכנולוגיה הייחודית של Womanizer מצליחה לספק חוויה אינטימית ייחודית ומרהיבה לנשים, בניגוד למוצרים המתחרים. רבות מהמשקיעות במכשירים של המותג מדווחות על חוויה מופלאה ואורגזמה חזקה יותר, וזאת בזכות הטכנולוגיה הייחודית שלו.

השימוש במוצר פשוט ונוח. יש לפסק את השפתיים על מנת לחשוף את הדגדגן ולאחר מכן לקרב את הפיה ולהניח לה לעטוף את הדגדגן. כמו כן, המוצר מגוון מצבים לבחירה ומציע ארבע עוצמות יניקה שונות, כך שכל אישה יכולה למצוא את העוצמה המתאימה לה.

דגם ה-Classic מגיע עם כבל טעינה USB הניתן לחיבור למחשב או למתאם USB. זמן הטעינה הוא כ-30 דקות והשימוש יכול להימשך עד 30 דקות.

חשוב לציין כי מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר, חובה לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש. כל המוצרים שמכילים סוללת ליתיום נדרשים לביצוע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

מוצרי Womanizer הם בחירה מעולה לכל אישה שמעוניינת לחוות חווית אורגזמה מרהיבה ומופלאה. הם מציעים טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת שיכולה לשפר את חיי המין שלך ולהעניק לך חוויה אינטימית מושלמת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יניקה Womanizer Starlet דור 2”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן