מידע נוסף

אביזר:ויברטור בטכנולוגית יניקת אויר

מותג:Womanizer

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן שימוש:עד 4 שעות

זמן טעינה:2 שעות

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:9 מצבים שונים

549.00

ויברטור יוקרה בעל טכנולוגיית יניקה ייחודית של מותג הפרימיום הגרמני Womanizer.

המלאי אזל

תיאור

Womanizer – Liberty

מותג הויברטורים החדשני Womanizer מציג את סדרת ה-Liberty החדשה, הכוללת גרסה נטענת ועם תשעה עוצמות יניקה שונות. המותג הגרמני הוא מוביל בתחום הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר, שהופכים אותם למכשירי היניקה הטובים והעוצמתיים ביותר בעולם.

הטכנולוגיה הייחודית של Womanizer, הידועה בשם "Pleasure Air Technology", מאפשרת עינוג ועיסוי של הדגדגן באמצעות יצירת גלי יניקה, ללא מגע פיזי עם הדגדגן. הטכנולוגיה הייחודית והמוגנת בפטנט של Womanizer מביאה לאורגזמה ולחוויה עוצמתית יותר מכל חברה מתחרה בשוק.

הויברטורים של Womanizer מגיעים עם מגוון מצבים ותכונות שונות לבחירה. ה-Liberty מציע תשעה עוצמות יניקה שונות, כדי שכל אישה תוכל למצוא את העוצמה המתאימה לה. המכשיר עמיד לחלוטין במים, מה שמאפשר להשתמש בו במקלחת או באמבטיה. טעינת המכשיר פשוטה ונוחה, והסוללה מחזיקה עד 4 שעות רצופות.

חשוב לציין שכל מוצר שמכיל סוללת ליתיום נדרש לעשות טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש, כדי לשמור על תקינותו של המוצר. זה חל גם על מוצרים מתחרים.

Womanizer Liberty הוא הבחירה המושלמת לנשים שמחפשות חוויה אינטימית ייחודית ועוצמתית. עם טכנולוגיית ה-Pleasure Air החדשנית ועם המגוון הרחב של עוצמות היניקה, ה-Liberty מבטיח לספק ענוג והנאה מרגשת בכל פעם שתשתמשי בו.
ניקוי ותחזוקה:
כדי לשמור על הויברטור במצב תקין ונקי, עליך לנקות אותו לפני ואחרי כל שימוש. ניתן לעשות זאת באמצעות מים חמים וסבון עדין או בעזרת מברשת רכה. יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים או מברשות קשות שעלולות לפגוע בחומרי העטיפה של הויברטור. לאחר הניקוי, יש למרוח מעט מנוזל חיטוי או משקם סיליקון על העטיפה על מנת לשמור על רכותה ומראה מבריק של העטיפה.
המלצות נוספות:
 עליך לקחת בחשבון שהויברטורים של Womanizer הם מוצרים אישיים ואין לשתף אותם עם מישהו אחר. כמו כן, יש לזכור שכל אישה היא יחודית ועשויה להעדיף תחושות ועוצמות שונות. נסי, חקרי וגלי את העולם החדש של הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר ותמצאי את המוצר המושלם עבורך.
מאפיינים עיקריים:
– מותג מוביל בתחום הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר
– תשעה עוצמות יניקה
– טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת עיסוי והענגה ללא מגע פיזי
– עמיד לחלוטין במים
– טעינה קלה ופשוטה עם כבל USB
– ניקוי ותחזוקה פשוטים
 
ה-Womanizer Liberty הוא אחד מהויברטורים החדשים בסדרה החדשה של המותג הגרמני Womanizer. הוא מציע תשעה עוצמות יניקה שונות כדי למצוא את העוצמה המתאימה לך. הטכנולוגיה הייחודית של הויברטורים של Womanizer מאפשרת עיסוי והענגה ללא מגע פיזי עם הדגדגן, ומציעה חוויה מושלמת ואינטימית. בנוסף, הויברטורים של Womanizer עמידים לחלוטין במים ומגיעים עם כבל טעינה USB שניתן לחבר למחשב או למתאם USB. כדי לשמור על הויברטור במצב תקין, יש לנקות אותו לפני ואחרי כל שימוש ולהימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים. יותר מזה, חשוב לזכור שהויברטורים של Womanizer הם מוצרים אישיים ואין לשתף אותם עם מישהו אחר. אז תפנקי את עצמך ותגלי את העולם החדש של הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יניקה וומניזר ליברטי -תכלת”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן