ויברטור יוקרתי עולה ויורד מסיליקון Rabbit Essentials – Thrusting Rabbit Vibrator

699.00

ויברטור פנינים נטען עולה יורד מסליקון Body Safe של מותג אביזרי המין Rabbit Essentials

תיאור

ללא כל ספק, הויברטור המומלץ לשנת 2019 הוא ויברטור מסיליקון משי מסדרת Body Safe Silicone. הפיתוח האחרון בשוק הויברטורים מבחינת איכות החומר, הויברטור הוא נטען באמצעות כבל USB ואינו דורש סוללות. הוא מגיע עם מאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה ומוט העליון שלו עולה ויורד, יוצרת תחושת חדירה נעימה ומעניקה נאה טובה יותר בעת החדירה. הויברטור מצויד ב-7 מצבי רטט שניתנים לשליטה בקלות ונוחות באמצעות כפתורי ה-LED הנמצאים בבסיס הויברטור.

הויברטור של Rabbit Essentials מצויד במערכת נעילה, שמאפשרת לקחת אותו לכל מקום ללא חשש שהוא יתחיל לפעול לבדו. הוא מגיע באריזה מהודרת המתאימה כמתנה מושלמת.

לשמירה על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור עם מים נקיים וסבון או בחומר ניקוי מתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור ליבש לפני החזרתו לאריזה.

בסופו של דבר, הויברטור מסיליקון משי מסדרת Body Safe Silicone הוא בחירה מעולה למי שמחפש עינוג מירבי בזמן החדירה ואיכות חומר מעולה.
מאמר זה מתאר את הויברטור המומלץ לשנת 2019 – ויברטור מסיליקון משי מסדרת Body Safe Silicone. הויברטור הנטען באמצעות כבל USB, מותאם לעינוג מירבי בזמן החדירה. הוא מצויד במאלץ אורגזמה ובמוט שחלקו העליון עולה ויורד, יציבות, וכן ב-7 מצבי רטט שניתנים לשליטה בקלות ובנוחות. הויברטור מגיע באריזה מהודרת המתאימה כמתנה. כדי לשמור על הויברטור ולהבטיח שימוש בטוח ונעים, יש להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש ולנקות את הויברטור במים נקיים וסבון לאחר השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי עולה ויורד מסיליקון Rabbit Essentials – Thrusting Rabbit Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן