מידע נוסף

אורך כולל:22 ס"מ

אביזר:ויברטור פרימיום

חברה:We Vibe

מצבים לבחירה:10 מצבים + אפשרות ליצר מצבים נוספים

זמן פעולה:מעל שעתיים

טעינה:90 דקות

עמידות במים:עמיד מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.3 ס"מ

אורך חדירה:11 ס"מ

799.00

ויברטור פרימיום נטען עשוי סיליקון ממותג הפרימיום מהמובילים בעולם וי וייב.

תיאור

ויברטור פרימיום Nova הוא פריט מין חדשני בעל תואר "הויברטור החדשני" לשנת 2017 בכנס XBIZ Awards היוקרתי. הוא עשוי סיליקון ומגיע עם עיצוב חדשני שבו הזרוע לעינוג החיצוני מתקפלת בעת החדירה, מבטיח עינוג קבוע גם בזמן החדירה. הויברטור מצויד ב-2 מנועים מתקדמים המעניקים עוצמת רטט חזקה במיוחד ופעולה שקטה. בנוסף לכך, הוא מגיע עם אפליקציה הניתנת להפעלה באמצעות הסמארטפון שמאפשרת ליצור מצבי רטט חדשים ולהשתמש בו כשלט רחוק. Nova נטען ועמיד בפני מים, מה שהופך אותו למתאים לשימוש בזמן המקלחת.

Nova זכה בפרס "אביזר המין החדשני של השנה" לשנת 2017 בקטגוריית "עיצוב" בתחרות XBIZ Awards.

בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או חומר ניקיון יעודי לאביזרי מין ולהניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

ניתן לראות בקישור המצורף סרטון תדמית של הפריט:

כדאי לדעת:
ישנם חיקויים סיניים רבים של סדרת אביזרי המין הזוגיים של המותג We Vibe. לפני הקנייה, חשוב לבדוק כי אתם מקבלים את המוצר המקורי. כמו כן, שימו לב כי אינכם רוכשים את סדרת החיקויים הסינית Vibe Me אשר דומה בצורתה לסדרה המקורית.
נובה מבית We Vibe הוא ויברטור פרימיום העשוי מסיליקון המזכיר תחושה טבעית ומגניבה. הוא זכה לתואר "הויברטור החדשני" בכנס XBIZ Awards היוקרתי לשנת 2017. הייחודיות של נובה נמצאת בעיצוב החדשני שלו, שבו הזרוע לעינוג החיצוני מתקפלת בעת החדירה. זה מבטיח עינוג קבוע גם בזמן השימוש.

נובה מצויד בשני מנועים מתקדמים המעניקים רטט חזק במיוחד ופעולה שקטה. העיצוב הייחודי יחד עם המנועים מבטיחים עינוג חיצוני מענג במיוחד במקביל לעינוג אינטנסיבי במיוחד של נקודת הג'י. מעבר לכך, נובה מגיע עם אפליקציה שניתן להפעיל באמצעות הסמארטפון, המאפשרת להתאים אישית את מצבי הרטט ולהשתמש בו כשלט רחוק.

נובה הוא גם נטען ועמיד בפני מים, מה שהופך אותו לפריט מושלם לשימוש במקלחת או באמבטיה.

נובה זכה בפרס "אביזר המין החדשני של השנה" בתחרות XBIZ Awards לשנת 2017 בקטגוריית "עיצוב". הוא מצויד באחזקה פשוטה ונוחה. לכדי שימוש מיטיבי במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולשטוף את הויברטור היטב לאחר השימוש. חשוב לציין שישנם חיקויים סיניים של סדרת אביזרי המין של We Vibe, ולכן חשוב לוודא שאתם רוכשים את המוצר המקורי. נובה המקורי מומלץ על פני סדרת החיקויים הסינית Vibe Me.

בסופשבוע הקרוב אתה מוזמן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו ולקבל מאיתנו הצעת מבצע מיוחדה עבורך. נשמח לראותך!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום We Vibe – Nova”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן