ויברטור העונג האולטימטיבי מהדורת זהב The Ultimate Pleasure 24K

מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:ויברטור יונק ורוטט 24K

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:25.4 ס"מ

מצבי יניקה:3 מצבי יניקה

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:TPE + סיליקון

עמידות במים:עמיד במים

טעינה:נטען

840.00

ויברטור יונק ועוצמתי במהדורה מיוחדת בגרסת 24K תוצרת המותג האמריקאי Pipe Dream.

תיאור

המהדורה האולטימטיבית של הויברטור 24K מגיעה בעיצוב מודרני ומפואר. הויברטור מגוון מתוך הצבע האדום העשיר בציפוי זהב 24K, המעניק לו מראה מרהיב ויוקרתי. בנוסף, הויברטור מגוון מציע תיק נסיעות מפואר וקופסת מתנה מושלמת.

הויברטור מציע חווית ענג מדהימה וייחודית. הוא מספק פונקציות מגוונות של יניקה ורטט, כאשר אפשר להשתמש בהן בנפרד או לשלב ביחד. באמצעות ארבעת המנועים החזקים של הויברטור, ניתן ליהנות משלושה פונקציות יניקה, 7 תנועות לשון, ו-10 מצבי רטט עם זווית מקומרת לעינוג נקודת הג'י.

כדי לשנות בין המצבים של הויברטור, ניתן להשתמש במקשים השונים. לחיצה על כפתור ההפעלה / כיבוי תשנה את מצב התנועה של השפה, ולחיצה ארוכה תכבה את המכשיר. כפתור הרטט מאפשר לשנות בין מצבי הרטט, וכפתור היניקה מאפשר לשנות בין מצבי היניקה. כפתור ההפעלה גם משמש לכיבוי המכשיר.

בעת השימוש בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי, ולהתיר לו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

הויברטור הוא הפתרון המושלם להנאה ותענוג מיני אולטימטיבי. בדיוק כמו שכתבו במאמרים ב-ynet ובמאקו, הוא נחשב לאחד הויברטורים הכי חזקים ומהנים בשוק. מוצר איכותי ומעוצב המעניק למשתמש חוויה מרהיבה ומרגשת.
כתבו על המוצר בעיתון Ynet בכתבה בתאריך [תאריך הפרסום] בכותרת "כנראה שזה הוויברטור הכי חזק שניסינו". במאמר נמצא שהמוצר הוא המהדורה האולטימטיבית של ויברטור העונג מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית Pipedream. המוצר מגיע בצבע אדום עשיר 24K עם ציפוי זהב וכולל תיק נסיעות מפואר. המאמר מדגיש את היתרונות של המוצר, כולל שלוש פונקציות יניקה, שבעה תנועות לשון ועשרה מצבי רטט, הכול בזווית מקומרת לעינוג נקודת הג'י.

בנוסף לכתבה ב-Ynet, כתבו על המוצר גם באתר Mako בכתבה בתאריך [תאריך הפרסום] בכותרת "הלשון האלוהית: ויברטור העונג האולטימטיבי עשה לנו את זה". במאמר מתארים את ההתנסות עם המוצר ומציינים את יתרונותיו, כולל פונקציות היניקה, תנועות הלשון ומצבי הרטט המגוונים.

תודה על התעניינותך בכתיבת המאמר ובהמשך העשייה שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור העונג האולטימטיבי מהדורת זהב The Ultimate Pleasure 24K”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן