מידע נוסף

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:TPE

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:12 ס"מ

אורך כולל:25 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט | 4 מהירויות סיבוב

אביזר:ויברטור פרימיום

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

מותג:California Exotics

סוללות:3 AAA

399.00

ויברטור מאלץ אורגזמה לנקודת הג'י Jack Rabbit פרימיום מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית California Exotics

תיאור

California Exotic Jack Rabbit הוא ויברטור פרימיום לנקודת הג'י Jack Rabbit, המיוצר על ידי California Exotics. הוא עשוי מחומר TPE גמיש במיוחד, בשילוב פניני מתכת איכותיים. הויברטור מגיע עם 10 מצבי רטט שונים ו-4 מהירויות סיבוב, המאפשרים עיסוי מותאם אישית של נקודת הג'י, הדגדגן והנרתיק. בנוסף, Jack Rabbit מספק רטט בינוני המתאים לנשים מנוסות וגם למתחילות שמחפשות חווית שימוש מהנה ואיכותית. הויברטור עמיד לאורך שנים ועשוי ברמת איכות גבוהה.

לשמירה על הויברטור ושימושו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש, כדי לקבל הנאה מקסימלית ולשפר את התחושה. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש להתיז מים נקיים על המכשיר ולהשאירו לייבוש לפני החזרתו לקופסא. בכך תשמור על הויברטור ותארכי את חייו השימושיים.
הויברטור California Exotic Jack Rabbit הוא מוצר פרימיום המיועד לנקודת ה-G. עשוי מחומרים איכותיים כמו TPE ופניני מתכת, הויברטור מספק חווית ניקודת ג'י מרגשת ומהנה.

הויברטור מתאים לנשים מנוסות וגם למתחילות שמחפשות חווית רטט איכותית ובינונית. עם 10 מצבי רטט ו-4 מהירויות סיבוב, תוכלו להתאים את הויברטור לצרכים האישיים שלכם וליהנות מעיסוי מותאם אישית של נקודת הג'י, הדגדגן והנרתיק.

לשמירה על הויברטור במצב טוב ולשימוש ממושך, מומלץ לעקוב אחרי ההוראות הבאות:

1. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המסייעים להגברת התחושה ולשמירה על ניקיון הויברטור. ניתן להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהשתמש בקצת סבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשתמש במגבת יבשה ולהניח את הויברטור להתייבש לגמרי לפני החזרתו לקופסא.

עם תחזוקה נכונה ושימוש נכון, ה-California Exotic Jack Rabbit יספק לכם חוויה מהנה ועמידות לאורך שנים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום ג'ק הארנב”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן