מידע נוסף

מותג:Seven Creations

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

סוללות:2 AA (כלול במוצר)

עשוי מ:TPE - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

קוטר מירבי:5 ס"מ

אורך חדירה:15 ס"מ

אורך כולל:17.5 ס"מ

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתחזקת

אביזר:ויברטור

179.00

ויברטור ג'ל איכותי מבית יצרנית אביזרי המין הותיקה Seven Creations

תיאור

ויברטור TPE איכותי ועבה, בעל כפתור ריאוסטט מולטי ספיד לכיוונון עוצמת הרטט, עמיד במים, מבית Seven Creations. הויברטור מעוצב במיוחד לחדירה רגילה קלה ונעימה ומומלץ לנשים שלא התנסו במוצרי מין.

בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודי לאביזרי מין הניתנים לרכישה בנפרד המחטאים 99.99% מהחיידקים. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
3) יש לשמור את הויברטור במקום יבש וצלול משמשי המין, בכדי להימנע מפגיעה באיכות המוצר ולהאריך את חייו.

4) יש להימנע ממגע ישיר של הויברטור עם חומרי כימיקלים חזקים או חומרי ניקוי אגרסיביים, שכן יכולים לפגוע בחומרים המהווים את הויברטור.

5) מומלץ להפעיל את הויברטור בתדירות נמוכה בהתחלה, ולהגביר את המהירות והעוצמה לאט לאט, על מנת להתרגש בצורה מותאמת אישית ולמנוע תחושות כאב או תקלות.

6) במידה ומוצגות תקלות טכניות או נזקים בויברטור, יש להפסיק להשתמש בו מיד ולפנות לשירות הלקוחות של היצרן על מנת לתקן את התקלה או להחליף את המוצר.

7) נא לשים לב שמוצר זה מיועד לשימוש אישי ולא יש להשאירו בקרבת ילדים או להשתמש בו למטרות רפואיות או תרפיה.

8) יש להימנע משימוש בויברטור אם ישנן תחושות לא נוחות או אם יש כאבים, ובמקרה כזה יש להפסיק את השימוש מיד ולפנות לרופא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ג'ל – Seven Creations H20 Viking”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן