מידע נוסף

אורך כולל:18 ס"מ

מצבים לבחירה:מולטי ספיד

אביזר:ויברטור ג'י ספוט

מותג:Seven creations

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AAA

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

אורך חדירה:16 ס"מ

130.00

ויברטור מאלץ איכותי עשוי pvc ממותג אביזרי המין Seven Creation

תיאור

ויברטור איכותי מסדרת Slim g של מותג אביזרי המין Seven Creations הוא דגם מעוגל המיועד לחדירה נעימה וקלה ישירות לנקודת הג'י.

כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים יותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. השימוש בחומרי סיכה יגביר את ההנאה שלך ויארכו את חוויית השימוש בויברטור.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לפני שהוא יוחזר לקופסא.

בכך תהיה מובטחת השמירה על הויברטור במצב טוב והשימוש בו יהיה נעים ומהנה.
חשיבות האחזקה והשימוש התקני של ויברטור מסדרת Slim g מבית Seven Creations:

1) בזמן השימוש בויברטור, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. השימוש בחומרי סיכה יכול להגביר את התענוג המיני ולהעניק תחושות נוספות. חשוב לקנות חומרי סיכה איכותיים ובטוחים לשימוש בגוף. כדי להשיג תוצאות מקסימליות ולהגן על בריאותך, כדאי להימנע משימוש בחומרי סיכה המכילים חומרים אגרסיביים או פוטנציאלית מזיקים.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהוסיף קצת סבון עדין לניקוי יסודי. מומלץ לשטוף את כל החלקים של הויברטור בקפידה, גם את הקצה המעוגל המשמש לחדירה. יש לסקור את המוצר בקפידה ולוודא שאין שאריות סבון או זוהמה נוספת.

3) מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרי המין בעת הניקוי. תהליך הניקוי יכול לעזור להאריך את חיי הויברטור ולשמור על תחושת הניקיון והרעננות.

4) לאחר הניקוי, חשוב להתיש את הויברטור היטב ולהתחיל בתהליך הייבוש. ניתן להשתמש במגבת יבשה ונקייה כדי למחוק את המים מהמוצר. עליך לוודא שהויברטור יבש לחלוטין לפני שתחזיר אותו לקופסא או למקום האחסון שלו.

5) חשוב לשמור על הויברטור במקום מוגן ויבש, כדי למנוע נזקים או חשש מעיפוש. מומלץ לא לאחסן את הויברטור בקרניו או לתת לו להיות במגע עם חומרים אחרים שעשויים לפגוע בחומרי הגוף שלו.

בסופו של דבר, האחזקה התקנית והשימוש המתאים של ויברטור מסדרת Slim g מבית Seven Creations יכולים להבטיח לך חוויה מינית מהנה ובטוחה. עליך לקחת בחשבון את ההנחיות הנלוות ולשמור על המוצר בצורה תקינה כדי להבטיח את השימוש הטוב ביותר ולהאריך את חיי הויברטור.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור גי ספוט קלאסי Seven Creation Slim G”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן