מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור/פלאג אנאלי

עשוי מ:סיליקון

אורך כולל:כ-17 ס"מ

אורך חדירה:כ- 11 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 4 ס"מ

סוללות:2 AAA

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

200.00

ויברטור אנאלי המפיק 10 מצבי רטט שונים מבית יצרנית אביזרי המין NMC הוא כלי חשוב בעולם המין שמיועד לניהול ההתרגשות וההנאה המינית. הויברטור מגיע עם 10 מצבי רטט שונים שמתאימים לכל סוגי הטעמים והצרכים. הוא מיועד לשימוש עצמי או עם שותף ומסייע לצמצם רגשות של לחץ ולחץ.

המוצר מגיע עם עיצוב אנאטומי ונוח לשימוש, חומרים איכותיים ועמידים וכן ניתן לשליטה על עוצמת הרטט באמצעות לחצנים נוחים. יתרונות הויברטור כוללים את היכולת להפחית על כאבים, להגביר את ההתרגשות והנאה מהפעולה המינית ולשפר את הרגישות המינית.

המוצר מתאים לשימוש עם ג'ל לחות או שמן מזינים וניתן לשימוש במקלחת או בכל מקום אחר שבו נרצה להתענג על רגעים נעימים ומרגיעים.

תיאור

אנא ראה את התיאור המפורט והמעניין בעברית שבקשת:

הויברטור האנאלי המפיק 10 מצבי רטט מבית NMC הוא אביזר מיני אידיאלי להתחיל לתרגל מין אנאלי. הויברטור מיוחד על ידי חומר הסיליקון הנעים והעיצוב הארגונומי שלו. מקצבי הרטט שלו עוצמתיים ושקטים, מאפשרים חוויה מהנה ומרגיעה.

הוראות השימוש כוללות כי חשוב להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בלבד על מנת להגיע לנוחות מרבית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים אם נדרש. חשוב גם לאחסן את הויברטור במקום יבש וקריר ולהימנע מחשיפה לטמפרטורות גבוהות.

בקצרה, הויברטור האנאלי מבית NMC הוא אביזר מיני איכותי ונעים לשימוש, המתאים למתחילים ולמנוסים כאחד. תהנה מחווית מין אנאלי מהנה ומרגיעה עם הויברטור המיוחד הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור אנאלי 10 מצבי רטט | NMC Butt Plug 11cm”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן