מידע נוסף

מותג:Stroker (Hustler)

אביזר:תחת + ואגינה

עשוי מ:סייבר סקין

איבר:ואגינה נרתיק+פי טבעת Porn Star Alexis Texas

רטט :ביצת רטט מולטי ספיד

סוללות :2 סוללות AA (כלול במוצר)

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

410.00

גינה רוטטת מסייבר סקין של Stroker היא גינה ייחודית ואיכותית המיועדת לשימוש במסיבות סקס ובפעילויות מיניות אחרות. הגינה עשויה מחומרים איכותיים ומגיעה במידות שונות על מנת להתאים לכל גודל וצורת גוף. יתרונות הגינה כוללים נוחות והתאמה מושלמת לגוף, עמידות גבוהה וקלות נשיאה. הגינה ניתנת לניקוי קל ומהיר ומתאימה לשימוש חוזר.

תיאור

תיכנע לפנטזיות הפרועות ביותר שלך עם ה-Vibrating Spread From Behind Pussy & Ass! המאונן הריאליסטי הזה כולל ואגינה דמוי שחקנית הפורנו האמריקאית Alexis Texas העשוייה בצורה מגרה ויישבן צמוד שפשוט יענגו את איבר המין שלך. בנוסף, אתה יכול להשתמש בביצת הרטט המצורפת כדי למצוא את התחושות המושלמות לאורגזמה נפיצה! הודות לחומר הבטיחותי לגוף, המרקמים הפנימיים האינטנסיביים והרעידות הניתנות להתאמה אישית, פנטזיות השלישייה ללא ידיים שלך יתעוררו לחיים עם האביזר עמוס ההנאה הזה! האם אתם מוכנים לנסיעה בלתי נשכחת?

מאפיינים

  • מאונן נרתיק ותחת מציאותי
  • עשוי מחומר בטוח לגוף, שאינו פתלט
  • ידיים דמויות חיים מפזרות בחושניות את הכוס והתחת
  • תחושה חלקה וגמישה
  • מנהרות פנימיות בעלות מרקם מספקות חיכוך אופטימלי
  • פתחים אנאליים ונרתיקיים
  • ביצת רטט נשלפת מספקת תחושות עוצמתיות
  • אוננות מושלמת למשחק סולו או זוגות
  • קל לשימוש וניקוי

שימוש ותחזוקה:
1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הואגינה עם מים חמים וסבון ולאוורר את המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “וגינה רוטטת Stroker – Vibrating Spread From Behind Pussy & Ass”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן