מידע נוסף

מותג:Hustler Toys

אביזר:ואגינה

איבר:ואגינה נרתיק+פי טבעת Porn Star Alexis Texas

עשוי מ:CyberSkin

עמידות במים:עמידות מלאה במים

239.00

וגינה רוטטת מסייבר סקין איכותית, של המותג האמריקאי Hustler .

תיאור

סדרת מאונני הואגינה הקומפקטיים של המותג האמריקאי Hustler Toys מציעה חווית התפשטות ייחודית. מאונני הואגינה מעוצבים בדמות רפליקת איבר מין נרתיקי ואנאלי של השחקנית הפורנו האמריקאית Alexis Texas. הואגינה מצוידת בביצת רטט מולטי ספיד המוסיפה לחוויה רמה נוספת של תנועה והנאה. בנוסף, הואגינה מגיעה עם שרוול פנימי להגברת הגירוי והנאה בזמן השימוש.

המוצר עשוי מחומר איכותי CyberSkin, המפתח במיוחד על ידי החברה ונחשב לחומר המתקדם והמהנה ביותר לשימוש. דגם זה עוצב במיוחד לשימוש במקלחת ומומלץ להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים להנאה מירבית.

סדרת הואגינות של Hustler מומלצת לגברים שמחפשים מאונן איכותי של מותג אמריקאי לשדרוג החוויה.

על מנת לשמור על הואגינה ולהאריך את חיי השימוש שלה, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים לפני השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הואגינה עם מים חמים וסבון ולאוורר את המוצר.
3) יש לשמור על הואגינה במקום יבש ומוצל.

4) מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בכל שימוש על מנת לשפר את החוויה ולהגביר את הנאה.

5) אין להשתמש בחומרי סיכה או שמנים משמימים על בסיס פטרוליאום או סיליקון, מכיוון שיכולים לגרום נזק לחומר ה-CyberSkin.

6) לאחר השימוש, יש לשטוף הואגינה היטב עם מים חמים וסבון עד שכל החומרים המשמשים יוסרו לחלוטין.

7) יש לאוורר את הואגינה היטב לפני שמירה ואחזקה, ולוודא שהיא יבשה לחלוטין כדי למנוע צמיחת חיידקים או רעלנים.

8) יש לשמור את הואגינה במקום יבש ומוצל על מנת למנוע נזקים ושבירה.

בסיכום, סדרת מאונני הוגינה של Hustler היא בחירה מעולה לגברים המחפשים מוצר איכותי ומהנה לשדרוג החוויה המאוננת. בשילוב עם חומר סיכה על בסיס מים ותחזוקה יסודית, ניתן להבטיח חווית מותאמת אישית, נעימה ובטוחה. המוצר עשוי CyberSkin איכותי, שפותח במיוחד על ידי החברה ונחשב לחומר מתקדם ביותר ומהנה לשימוש. כך שתוכל ליהנות מחוויה איכותית ומרהיבה עם אחד המותגים המובילים בתחום. לסדרת הואגינות של Hustler יש תפקודים נוספים ומיוחדים, כמו הגברת הגירוי והנאה עם שרוול פנימי. לכן, אם אתה מחפש מוצר איכותי ומרהיב לשדרוג החוויה המאוננת שלך, סדרת מאונני הוגינה של Hustler היא הבחירה המושלמת עבורך.

הסטלר טויז

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “וגינה רוטטת | Hustler – Vibrating Pussy & Ass”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן