מידע נוסף

משקל:כ-250 גרם

אורך כולל:כ- 17 ס"מ

אביזר:דילדו ריאליסטי שחור

חברה:All Black

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC רך

קוטר מירבי:כ- 5 ס"מ

220.00

דילדו כדורי שחור באורך של 17ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו הבלגית לגבר All Black.

תיאור

דילדו PVC מקולקציית חברת All Black הוא צעצוע מין באורך של כ-17 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-5 ס"מ. הדילדו מעוצב בצורת 3 גלים כדוריים ומתאים לגברים שרוצים להתקדם בחוויות המין שלהם. הוא מתאים לשימוש בצורות שונות – כגבר או כאישה. הדילדו עשוי מחומר PVC רך ונטול פתאלטים ואלרגנים.

לשמירה על הדילדו ושימוש נוח, ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון. לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי יעודי לאביזרי מין.

בנוסף לדילדו הזה, אנחנו מציעים מגוון מוצרי חברת All Black הבלגית בכל הגדלים והצורות הזמינות. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים ונטולי פתאלטים, מה שהופך אותם למתאימים לכל קהל יעד. הגרסה השחורה המגוונת של מוצרי החברה תשוחרר את הדמיון שלך ותעניק לך חוויה מינית מרהיבה.
מאמר: הדילדו PVC מקולקציית All Black – חווית נאות והתקדמות מינית

במאמר זה נרכז על הדילדו PVC מקולקציית All Black, מוצר בלתי רגיל שמתאים לגברים המעוניינים להתקדם בחוויות המיניות שלהם. הדילדו מיוצר מחומרים איכותיים ונטולי פתאלטים, ומגיע באורך של כ-17 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-5 ס"מ. הצורה הייחודית של הדילדו, עם שלושה גלים כדוריים, מעניקה חווית נאות מרהיבה.

אם אתה גבר שכבר התנסה בצעצועי מין ורוצה להתקדם עוד שלב, הדילדו PVC מקולקציית All Black הוא הבחירה המושלמת עבורך. הוא מתאים לשימוש בצורה אנאלית כגבר, וכן כחדרה לנרתיק אם חוקרת כזו. בנוסף, מוצר זה מתאים לשימוש במשחקי סולו או זוגות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לכל מצב.

כדי להגביר את ההנאה בזמן השימוש עם הדילדו, ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון. לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בנוסף לדילדו PVC, אנחנו גאים להציע את כל מוצרי החברה הבלגית All Black, הכוללים מגוון רחב של גדלים וצורות. בין אם אתה מחפש דילדו, פנימיות, או מוצרים נוספים, אנו מציעים את המגוון השחור ביותר של החברה. כל מוצרי All Black עשויים מחומרים רכים ואיכותיים, המתאימים לכל קהל יעד.

הדילדו PVC מקולקציית All Black הוא הבחירה המושלמת עבור גברים שמחפשים לחוות נאות מינית מרהיבה ולהתקדם בחוויות המיניות שלהם. עם חומרים איכותיים ונטולי פתאלטים, צורתו הייחודית של שלושה גלים כדוריים, ואפשרויות השימוש המגוונות, הדילדו הזה הוא חובה בארגז הצעצועים שלך. כך שתשחרר את הדמיון שלך ותתעניין במגוון המוצרים השחורים של All Black.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו שחור 3 גלים באורך של כ- 17 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן