239.00

דילדו שחור באורך של 22 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו הבלגית לגבר All Black.

תיאור

מאמר: דילדו PVC מקולקציית All Black – לטיפוח החוויה המינית

מוצרי החברה הבלגית All Black ידועים בעיצובם המיוחד ובאיכותם הגבוהה. בתוך הקטע המצורף נתארות מפורטות של הדילדו המיוחד מסדרת המוצרים של החברה.

הדילדו עשוי מ-PVC ונוצר באורך של כ-22 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-8 ס"מ. הצורה שלו ישרה להחדרה חלקה, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור גברים שכבר התנסו בצעצועי המין ורוצים להתקדם עוד שלב.

הדילדו נמצא בשימוש רחב כשצעצוע מין לגברים וככלי חדרה לנרתיק לנשים שמעוניינות בכך. הוא מותאם לשימוש במשחקים סולו או זוגיים.

כדי להגביר את ההנאה בזמן השימוש, ניתן למרוח חומר סיכה על בסיס מים או סיליקון. אחרי השימוש, יש לנקות את הדילדו בעזרת מגבון עם מים וסבון או באמצעות חומר ניקוי מיועד לאביזרי המין.

בנוסף, במאמר מתייחסים למגוון המוצרים של All Black ולאיכותם הגבוהה. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים, המאפשרים שימוש נוח ומותאם לכל קהל יעד.

בסיכום, הדילדו PVC מקולקציית All Black הוא בחירה מצוינת לגברים שרוצים להתקדם ולחדש את החוויה המינית שלהם. העיצוב הייחודי והאיכות הגבוהה של המוצרים של All Black מבטיחים חוויה מרהיבה ומינימלית של נזזות וקרעים.
דילדו PVC מקולקציית חברת All Black הוא איבר מין באורך של כ-22 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-8 ס"מ. הדילדו מעוצב בצורה ישרה להחדרה חלקה ומתאים במיוחד לגברים שרוצים להתקדם ולהתנסות בצעצועי מין חדשים. בנוסף, הדילדו מתאים גם לשימוש כאישה להחדרה לנרתיק או כצעצוע סולו למשחקים יחידניים או זוגיים.

לשמירה ושימוש תקין של הדילדו, מומלץ לעטוף אותו בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון על מנת להגביר את ההנאה בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו בעזרת מגבון עם מים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בנוסף לדילדו המצורף למאמר, אנחנו מציעים גם מגוון רחב של מוצרי חברת All Black הבלגית. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל מוצרי החברה בכל הגדלים והצורות הזמינות. חומרי הייצור של כל מוצרי החברה רכים ומשולבים עם חומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים, המתאימים לכל קהל יעד. כך שתוכלו לשחרר את הדמיון שלכם וליהנות מהגרסה השחורה המגוונת ביותר של מוצרי All Black.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו שחור באורך של כ- 22 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן