מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:דילדו

אורך כולל:24 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:5.5 ס"מ

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

380.00

Hoodlum – דילדו ריאליסטי נצמד עבה ואיכותי 24 ס"מ של המותג המוביל NMC.

תיאור

דילדו Hoodlum – דילדו איכותי עם מראה ריאליסטי

דילדו Hoodlum הוא דילדו איכותי בעל מראה ריאליסטי של מותג האביזרים המיניים NMC. בעובי מקסימלי של 5.5 ס"מ ובאורך חדירה של כמעט 17 ס"מ, הדילדו מתאים במיוחד לנשים שמחפשות דילדו גדול ועבה יחסית.

הדילדו Hoodlum מעוצב על ידי ורידים ואשכים המעניקים לו מראה ריאליסטי ותחושה אמיתית יותר. בנוסף, הדילדו מגיע עם בסיס וואקום חזק במיוחד שמאפשר להצמידו למגוון משטחים וליהנות מתנוחת דהירה מענגת במיוחד.

כדי להבטיח שימוש מקסימלי וחווית נאה מהדילדו, יש מספר המלצות חשובות לאחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. השטיפה היא חשובה לשמירה על היגיינה ולארכיון את הדילדו במצב מושלם לשימושים עתידיים.

כדי להבין את איכות הדילדו Hoodlum ואת צורת השימוש הנכונה, ניתן לצפות בלוגו של מותג NMC בתמונה מצורפת.

בסיכום, דילדו Hoodlum הוא בחירה מומלצת לנשים שמחפשות דילדו גדול ועבה עם מראה ריאליסטי. בעזרת הבסיס הוא נשאר מוצמד למגוון משטחים, מאפשר תנוחה מושלמת וידידותית לנשים. השימוש הנכון והאחזקה המתאימה יבטיחו חווית שימוש טובה וארוכת טווח עם הדילדו Hoodlum.
אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש בדילדו, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. השימוש בחומרי סיכה מוסיף לחות וחליקות נוספות, מה שמשפר את חווית השימוש והנאה מהדילדו.
לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. ניקוי יסודי של הדילדו אחרי כל שימוש מבטיח שהוא יישאר נקי ומוכן לשימוש בפעם הבאה.
כדי להבטיח את אחזקת הדילדו לאורך זמן, מומלץ לשמור עליו במקום יבש וקריר למניעת נזקים או תקלות בחומרי העשויים ממנו.
הדילדו Hoodlum מעוצב על ידי ורידים ואשכים, המקנים לו מראה ריאליסטי ותחושה אמיתית יותר. הוא מיוצר מחומר NMC באיכות גבוהה, המספק רכות ומרקם דומים לבשר אמיתי. דילדו זה מתאים במיוחד לנשים המחפשות דילדו גדול ועבה יחסית, עם עובי מקסימלי של 5.5 ס"מ ואורך חדירה של כמעט 17 ס"מ. הדילדו מגיע עם בסיס וואקום חזק במיוחד, המאפשר להצמידו למגוון משטחים וליהנות מתנוחת דהירה מענגת במיוחד. בנוסף, הדילדו מצויד במראה ריאליסטי שמעניק למשתמשת תחושה אמיתית ומרהיבה במהלך השימוש.
המוצר מותאם לשימוש אישי ואינו מיועד לשימוש תחת מים או בחדר האמבטיה. יש להימנע משימוש עוצמתי או יתר במיוחד, כדי למנוע נזקים לדילדו או לגוף המשתמשת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו נצמד 24 ס"מ NMC- Hoodlum”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן