מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:דילדו נצמד

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

אורך כולל:15.2 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עמידות במים:עמיד במים

299.00

דילדו פרימיום תוצרת ארה"ב מסדרת הדילדואים המצליחה בעולם King Cock של המותג המוביל Pipe Dream.

תיאור

דילדו פרימיום תוצרת ארה"ב של סדרת הדילדואים הנמכרת ביותר בעולם כיום King Cock. הדילדו בעל מראה ומגע המאפשרים ליהנות מתחושה של איבר גברי. בדגם זה אורך החדירה הינו 13 ס"מ וקוטר של 3.8 ס"מ המאפשר לך לחוות חדירה של איבר אשר יחסית מעט גדול מאיבר של גבר ממוצע. הדילדו בעל בסיס וואקום חזק במיוחד המאפשר לך להצמידו למגוון משטחים בקלות ובנוחות ומתאים לרוב סוגי הסטרפאונים הקיימים.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

על הסדרה:
סדרת King Cock הינה סדרת אביזרי מין באיכות פרימיום של חברת אביזרי המין האמריקאית Pipe Dream. סדרת King Cock מכילה מגוון רחב של דילדואים, סטרפאונים וויברטורים ריאליסטים במגוון גדלים וצבעים וחלקם רוטטים. הסדרה מורכבת מ-2 תתי סדרות: King Cock, King Cock Plus. סדרת ה-Plus הינה היקרה יותר המאפשרת למשתמשת ליהנות משכבה כפולה להרגשה ריאליסטית יותר. סדרת הדילדואים נחשבת כיום לאחת המצליחות בעולם וסדרת King Cock Plus זכתה בפרס אביזר המין של השנה בקטגוריית אביזרי המין אשר אינם רוטטים.
איך לרכוש את הדילדו:
אם אתה מעוניין לרכוש את הדילדו פרימיום King Cock, תוכל למצואו בחנויות אינטרנטיות שמתמחות במוצרי המין. ניתן גם לבדוק בחנויות במרכזי הערים או במועדוניו המיניים במקום שאתה מתגורר בו. דילדו זה נמכר במחירים שונים בהתאם למידת האיכות והגודל שלו, אז יש לבדוק טוב טוב את המחירים לפני הרכישה.

טיפים לשימוש נכון:
1) כדי ליהנות מחווית השימוש המיטבית עם הדילדו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. כך תוכל להגיע לחוויה ריאליסטית ומרעננת יותר.
2) לאחר השימוש, יש לנקות היטב את הדילדו במים וסבון או באמצעות חומר ניקוי מיוחד למוצרים מיניים. כאשר הוא נקי ומוברש, יש להכניסו לאריזה שלו ולא להשאירו במקום שאינו נקי או לא מוגן מאבק.
3) מומלץ לא לשכוח להשתמש בקרם סיכה איכותי לפני השימוש על מנת להקל על החדירה ולמנוע כאב או תחושת גירוי.

אודות הסדרה King Cock:
סדרת המוצרים King Cock היא סדרה מובילה של אביזרי מין מבית חברת האמריקאית Pipe Dream. הסדרה מציעה מגוון רחב של דילדואים, סטרפאונים וויברטורים ריאליסטיים בגדלים וצבעים שונים. חלק מהמוצרים בסדרה גם מסוגלים לסובב ולתת תחושה ריאליסטית עוד יותר למשתמש. סדרת King Cock Plus היא הגרסה המתקדמת והמשופרת יותר, אשר מאפשרת שכבה כפולה וחוויה עוצמתית יותר. הסדרה נחשבת לאחת המובילות בתחום וזוכת פרסים רבים, כולל פרס אביזר המין של השנה בקטגוריית אביזרי המין שאינם רוטטים.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי תוצרת ארה"ב "Pipe Dream – King Cock 6”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן