330.00

דילדו פרימיום ענק.

תיאור

דילדו פרימיום ענק לאוהבות כלי גדול הוא פריט מדהים שיאפשר לך לחוות חווית חדירה מרהיבה. הדילדו בעל מראה ומגע שיאפשרו לך להרגיש כאילו יש לך איבר גברי בגודל לא שגרתי. עם אורך חדירה של 17.5 ס"מ וקוטר של 7.6 ס"מ, תוכלי לחוות חווית חדירה שתעניק לך תענוג ותערער את הגברים שמסבירים לך שהם "יד גדולה". הדילדו מגיע עם בסיס וואקום חזק במיוחד שיאפשר לך להצמידו לכל משטח בקלות ונוחות. הוא מתאים לשימוש עם סטרפאונים איכותיים וחזקים.

כדי לשמור על הדילדו במצב הטוב ביותר ולהאריך את חייו, חשוב להתחיל ולסיים כל שימוש עם חומרי סיכה על בסיס מים. זה יעזור לך ליהנות מהמקסימום ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להשאיר את הדילדו להתייבש לפני שמחזירים אותו לאריזה.

בקצרה, דילדו פרימיום ענק הוא פריט חיוני לאוהבות כלי גדול שמעניק להן חווית חדירה מרהיבה. עם אחזקה ושימוש נכונים, הדילדו יחזיק לך לאורך זמן ויאפשר לך לחזק את התערובת המינית שלך בצורה הטובה ביותר.
שימוש ותחזוקה:
1) לפני השימוש בדילדו פרימיום, מומלץ להתחמם ולהתרגש על מנת להעצים את החוויה החדירה. ניתן לעשות זאת על ידי מגע עם הידיים או בעזרת חומרי סיכה מתאימים לשימוש על גבי העור.

2) בעת השימוש, מומלץ להשתמש בתרגולים ובקריאה של ספרות אימון על מנת להשיג יכולת ומומנטום נכון לחדירה מהנה ובטוחה.

3) לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו היטב באמצעות מים וסבון עדין או בעזרת חומר ניקוי ייעודי למוצרים מיניים. יש לשטוף היטב את כל החלקים ולוודא שאין תותבות או שאריות של חומרי סיכה על המכשיר.

4) יש להתיז את הדילדו ליבוש מוחלט לפני המסירה או אחסון על מנת למנוע חלודה של החומרים.

5) מומלץ לאחסן את הדילדו במקום יבש ומוצל בכדי לשמור על איכות החומרים ולמנוע נזק מכימי.

6) יש לבדוק את מצב הדילדו לפני כל שימוש. אם יש תקלה במכשיר או נזק בחומרים, יש להפסיק את השימוש ולפנות ליצרן או למומחה לתיקון.

7) יש לשמור על הדילדו מנות נפרדות ממגוון מוצרים כימיים או חומרים שעלולים לפגוע באיכות החומרים או במבנה המכשיר.

מתן תשומת לב ואחריות על תחזוקה נכונה ושימוש תשפיעו על ארכיון המוצר והחוויה האישית שלך. נא עקוב אחר ההנחיות והמדריכים המצורפים בהזמנה ולפי ההוראות של היצרן לשימוש במוצר זה.

בתודה על בחירתך בדילדו פרימיום ומקווים שתהני מחווית השימוש בו בצורה מירבית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי ענק 25 ס"מ קינג סייז”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן