מידע נוסף

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:4.5 סמ

אורך כולל:45 סמ

אביזר:דילדו כפול ענק

מותג:Lovetoy

חומרי סיכה מומלצים:ג\\\'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

239.00

דילדו פרימיום כפול ענק תוצרת המותג Lovetoy

תיאור

דילדו פרימיום כפול ענק תוצרת המותג העולה Lovetoy מציע למשתמשים חווית חדירה מהנה ומרובה תחושות. הדילדו מעוצב בצורה מיוחדת שמאפשרת חדירה כפולה בשני גדלים שונים. באורך של 36 ס"מ וקוטר של 4 ס"מ מצד אחד, וקוטר של 3 ס"מ מצד שני, הדילדו מספק חווית חדירה מרהיבה ומהנה.

כדי להבטיח חווית שימוש נעימה ובטוחה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בעת השימוש. זה יסייע להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בעזרת חומר ניקוי ייעודי, על מנת לשמור על ניקיון והיגיינה מושלמים.

אם אתם מחפשים חווית חדירה כפולה מדהימה, דילדו Lovetoy – Lady killer Double Dildo הוא בחירה מושלמת עבורכם. התקווה לחוויה מרהיבה ומהנה הופקעה!
את השימוש המעשי בדילדו כפול ניתן לבצע על ידי ניתוב החוטים המגולגלים בתוך הגוף באפן יציב ונוח. הגוף הגמיש של הדילדו מאפשר יציבות ונוחות במהלך השימוש. בנוסף, ניתן להשתמש בדילדו בצורה יחידה או עם שותפ/ה, תוך כדי חדירה תוך כדי חדירה פנימית וחיצונית.

הדילדו עשוי מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש בגוף האדם. הוא עמיד במים וניתן לניקוי ושטיפה קלה לאחר השימוש. כדי להבטיח חווית שימוש מרעננת ומרעידה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים לצורך החלקה והזרמת נוזלים.

הדילדו כפול הוא אידיאלי לכל מי שמחפש חווית חדירה מרובה ומרגשת. הוא מתאים לכל אדם, בין שיהיו לו ניסיון רב בשימוש בדילדו, עד למתחילים שרוצים לחקור ולהתנסות בחוויה חדשה ומרגשת.

בסיכום, הדילדו כפול Lovetoy – Lady killer הוא מוצר איכותי ומגוון שיכול להעניק חווית חדירה כפולה מהנה ומרגשת. בעל עיצוב מדהים וגמישות מרשימה, הדילדו מתאים לכל מי שמחפש חווית חדירה מרובה ומרגשת. עם טיפוח ושימוש נכון, הדילדו יכול להחזיק לאורך זמן ולהעניק חווית שימוש חדשה ומרגשת בכל פעם מחדש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי ענק לחדירה כפולה 36 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן