דילדו ריאליסטי ענקי באורך כ- 28 ס"מ מבית NMC

מידע נוסף

אורך חדירה:22 ס"מ

אורך כולל:28 ס"מ

אביזר:דילדו ריאליסטי נצמד

חברה:NMC

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC - PHTHLATE FREE

קוטר מירבי:7 ס"מ

400.00

Giant Family – דילדו ענקי ריאליסטי ואיכותי המדמה איבר אמיתי באורך 28 ס"מ איכותי מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

דילדו ריאליסטי איכותי מבית חברת אביזרי המין המובילה NMC. הדילדו מיועד לאלה שמחפשים חווית דילדו באורך חדירה של כ-22 ס"מ וקוטר של 7 ס"מ שספק גבר אינו מסוגל לספק.
הדילדו הריאליסטי של חברת אביזרי המין המובילה NMC הוא פתרון איכותי ומושלם למי שמחפשת חוויה מינית מוחלטת. בעל אורך חדירה של כ-22 ס"מ וקוטר של 7 ס"מ, הדילדו מעניק תחושה מרשימה ומספקת שאף גבר אינו מסוגל להשיג.

הדילדו מיוצר באיכות גבוהה ומצויד בכל התכונות המדהימות שיכולות להעניק לך חוויה ריאליסטית במידה ואת מחפשת דילדו יוצא דופן. בעיצובו המדהים, הדילדו נראה ומרגיש כמו גוף אמיתי, מה שמעניק לך את התחושה המושלמת של חדירה טבעית ומרעננת.

בנוסף, המוצר עשוי מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש ומתאים לכל סוגי העור. הדילדו מגיע בצבע עור טבעי במיוחד, המעניק לו מראה ריאליסטי ומגניב.

אם את מחפשת חוויה איכותית ומרהיבה, הדילדו הריאליסטי של NMC הוא הבחירה המושלמת עבורך. אל תחמיאי על עצמך מחוויה שאף גבר לא יכול לספק, תשיגי את הדילדו המדהים הזה ותתחילי לחוות את הרגעים המפתיעים והמהנים שהוא יכול להעניק לך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי ענקי באורך כ- 28 ס"מ מבית NMC”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן