מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:דילדו

אורך כולל:כ-20.3 ס"מ

אורך חדירה:כ-16 ס"מ

קוטר מקסימלי:כ-4.7 ס"מ

229.00

דילדו ריאליסטי מסדרת Dix העשוי מחומר RX Clone מבית המותג NMC הוא פריט מיני ומרגיע המיועד לשימוש עצמי או עם שותף. הדילדו מיוצר בצורה טבעית ומדויקת, ומציע חווית מגע ריאליסטית ונעימה. הוא מתאים לשימוש חיצוני ופנימי ומגיע בגדלים שונים כדי להתאים לצרכי המשתמש. המוצר עמיד, קל לניקוי ובטוח לשימוש.

ייתרונות:
– עשוי מחומר RX Clone איכותי ובטוח לשימוש
– עיצוב ריאליסטי ומדויק
– קל לניקוי ותחזוקה
– מתאים לשימוש פנימי וחיצוני

שימושים:
– ניתן להשתמש בדילדו להנאת עצמך או עם שותף
– מתאים לשימוש עם תחביבים ומשחקי תפקידים
– מוצר מושלם להרחבת חוויות מיניות ולחידוש התענוגות בחיים המיניים

אנא השקף על המידע המסופק והתעדכן בבטחון על המוצר שתבחר לרכוש.

תיאור

דילדו ריאליסטי מסדרת Dix מתוצרת חברת NMC הנחשבת לאחת מיצרני אביזרי המין הותיקות והטובות בעולם. הדילדו והויברטורים הריאליסטיים המצויינים שהחברה מייצרת נחשבים כיום לאיכותיים ביותר והמבוקשים ביותר בעולם. סדרת Dix Loveclone העשוי מחומר TPR המאפשרת לך ליהנות מתחושה של ורידים ואשכים ומראה ריאליסטיים במיוחד וזאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ועבודת יד במטרה להגיע לשלמות בלתי מתפשרת.

דגם זה מתאים לנשים המחפשות אביזר בעל יכולת חדירה של מעל ל-16 ס"מ וקוטר של מעל כ-4.5 ס"מ לחוויה ב שאין כמעט גבר היכול לספק. בנוסף ניתן להצמיד את הדילדו למשטחים שונים וליהנות ממגוון תנוחות. כמו כן, הדילדו עמיד במים ומאפשר לך ליהנות איתו לא רק במיטה אלא גם בזמן המקלחת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי סגול אורך 20 ס"מ NMC-Dix”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן