דילדו ריאליסטי המקורי מבית פלשלייט | Fleshjack Austin Wilde

מידע נוסף

מותג:Fleshjack

אביזר:דילדו

עשוי מ:סיליקון ריאליסטי

אורך כולל:כ-19.1 ס"מ

אורך חדירה:כ-16 ס"מ

קוטר מירביכ-5 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

400.00

דילדו פרימיום עשוי סיליקון המותג Fleshjack הוא מוצר איכותי ומקצועי המיועד לשימוש אישי. הדילדו מיוצר מסיליקון רך ונעים למגע, ומגיע במגוון צורות וגדלים להתאמה אישית. יתרונות המוצר כוללים נוחות בשימוש, קלות בניקוי ועמידות בשימוש יומיומי. הדילדו מתאים לשימוש עצמי או עם שותף, ומתאים לכל מי שמחפש חווית סקס מהנה ומרעננת.

תיאור

דילדו של אוסטין וויילד – Fleshjack Boys

אוסטין וויילד הוא סנסציה של פורנו בקרב קהילת הגייז, וכעת תוכלו לחוות את העידן בעצמכם עם דילדו שעוצב בדיוק על פי האנטומיה האמיתית שלו. עשוי סיליקון ברמה רפואית, הדילדו מדגיש את גופו החטוב והגברי של אוסטין וויילד.

באורך של 19.1 ס"מ, ועם אורך ניתן להכנסה של כ-16 ס"מ הדילדו מציע חווית קרבה ריאליסטית ומרגשת.  דילדו זה מתאים לשימוש עם חומרי סיכה על בסיס מים להנאה מקסימלית.

אוסטין וויילד זכה בפרס הפורנו ההומוסקסואלי של העולה החדשה הטובה ביותר בטקס פרסי ה-Grabby 2010, והפך מהרה לחביב המעריצים. עם דילדו זה, תוכלו לחוות את התעוקה והתשוקה שלו בכל עת ובכל מקום.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי המקורי מבית פלשלייט | Fleshjack Austin Wilde”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן