299.00

Megahood – דילדו סיליקון איכותי מסדרת Megahood של חברת אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

המאמר שכתבתם עוסק בדילדו סיליקון מסדרת Megahood של חברת NMC, המובילה בתחום אביזרי המין. הדילדו מיועד לנשים שמחפשות חווית חדירה עם איבר גדול ועבה יחסית. דילדו זה מגיע עם מגע נעים ומפנק ובעל בסיס וואקום חזק המאפשר להצמידו לשטחים שונים ברחבי הבית.

על מנת לשמור על הדילדו ולהבטיח שימוש בטוח ונעים, ישנם כמה טיפים לאחזקה ושימוש:

1. בזמן השימוש: מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה כמה שניתן. חומרי הסיכה יכולים להיות זמינים בחנויות המומחים או באופן מקוון.

2. לאחר השימוש: בסיום השימוש, יש לשטוף את הדילדו באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש לוודא שהוספת מסיכה למים תמיד היא חלק מהתהליך. לאחר השטיפה, יש להניח את הדילדו להתייבש טרם החזרתו לקופסא. השטיפה היא חשובה לשמירה על ניקיון והיגיינה מתאימה.

על מנת לדמיין את המוצר בצורה טובה יותר, תמונה של הדילדו נמצאת מצורפת למאמר.

אנו ממליצים להתייעץ עם מומחים בתחום קודם שתתחילו להשתמש בדילדו סיליקון Megahood על מנת להבטיח שימוש בטוח ונעים. כמו כן, זכרו שאחריות החברה עשויה להיות תקפה רק אם יופעלו הוראות השימוש כהלכה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו סיליקון 20 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן