דילדו סיליקון תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – The Boss

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:דילדו

אורך כולל:18 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:4.2 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

269.00

The Boss – דילדו פרימיום עשוי סיליקון של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

דילדו פרימיום בגודל בינוני של המותג הגרמני המוביל Fun Factory הוא אביזר מין מעולה. הדילדו עשוי סיליקון ברמה הגבוהה ביותר, והוא מגיע עם מרקם נעים וחלק. קצהו הבולט מאוד מעניק גירוי מושלם לנקודת הג'י בעת החדירה. בנוסף, The Boss מגיע עם בסיס רחב שמאפשר להניחו על מגוון משטחים וליהנות ממגון רחב של תנוחות.

הויברטור חלק ונעים, ולכן הוא מתאים גם להתנסות אנאלית. מומלץ במיוחד לשימוש יחד עם סטרפ און אוניברסאלי.

לשמירה על הדילדו ושימוש נכון, יש לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות:

1. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו במים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין מובילה, שנוסדה בשנת 1998 בברמן, גרמניה. החברה הייתה החלוצה בייצור מוצרי סיליקון למין, והם היו הראשונים שייצרו ויברטורים מסיליקון רפואי וביצי אהבה מסיליקון רפואי. הם המציאו את ה-Smart Ball המפורסם.

היום, Fun Factory היא אחת המותגים המובילים בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי במיוחד. כל המוצרים נוצרים במפעלים של החברה בברמן, גרמניה. החברה מצליחה לשלב בין עיצוב מקורי ומיוחד לבין איכות וחדשנות. בזכות זאת, Fun Factory זכתה למירב פרסי עיצוב המוצרים וגם לפרס החדשנות.
דילדו הפרימיום של Fun Factory הוא צעצוע מין בגודל בינוני הנמכר במיוחד בשל המותג הגרמני המוביל שלו. הדילדו עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר, כך שהוא מספק מרקם נעים וחלק לחוויה מפנקת. בנוסף, יש לו קצה בולט במיוחד המתוכנן לגירוי נקודת ה-G שבעת החדירה.

הדילדו The Boss מגיע עם בסיס רחב המאפשר למקם אותו על מגוון משטחים וליהנות ממגון רחב של תנוחות. בזכות החומר החלק והנעים, הויברטור מתאים גם לשימוש אנאלי ומומלץ במיוחד לשימוש יחד עם סטרפ און אוניברסאלי.

למען השמירה על הדילדו ושימושו בצורה הטובה ביותר, כדאי להימנע משימוש בחומרי סיכה שאינם על בסיס מים. במקום זאת, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את התחושה.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו במים וסבון עדין או להשתמש בחומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. לאחר השטיפה, יש להניח את הדילדו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין המקורית והמובילה ביותר מגרמניה. החברה הוקמה בשנת 1998 בברמן והתחילה כחברה קטנה לייצור מוצרי סיליקון. החברה הייתה החלוצה בייצור מוצרי מין מסיליקון רפואי וייצרה את הויברטורים הראשונים בעולם מסיליקון. הייחודיות והעיצוב המקורי של מוצריה של Fun Factory הביאו לזכיה במגוון פרסים עיצוביים ופרסי חדשנות.

היום, Fun Factory הפכה לחברה המובילה בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי במיוחד. כל המוצרים מיוצרים במפעלים של החברה בברמן. Fun Factory הפכה למותג מפורסם ביותר בתחום אביזרי המין וממשיכה לחדש ולפתח מוצרים מהפכניים בעיצוב ייחודי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו סיליקון תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – The Boss”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן