דילדו באורך 17.8 ס"מ סייבר סקין סיליקון שכבה כפולה Toy Joy – Dual Density Dildo

מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:14 ס"מ

אורך כולל:18 ס"מ

אביזר:דילדו סייבר סקין שכבה כפולה נצמד

מותג:Toy Joy

249.00

דילדו פרימיום ריאליסטי סייבר סקין צבע גוף מבית Toy Joy ההולנדית.

תיאור

דילדו ריאליסטי סייבר סקין מסדרת הדילדואים מבית חברת אביזרי המין ההולנדית Toy Joy. הדילדו עשוי חומר סיליקון משובח שמעניק לו מראה ומגע ידניים משגעים. בעזרתו, תוכלו לחוות חדירה כמו של גבר, עם אורך של 14 ס"מ וקוטר של 4 ס"מ. הדילדו מגיע עם בסיס וואקום חזק שמאפשר לכם להצמידו למגוון משטחים בקלות ונוחות, והוא מתאים לרוב סוגי הסטרפאונים הקיימים.

כדי להבטיח שימוש בטוח ונכון בדילדו, יש לשקול את הנוסחאות הבאות:

1. השתמשו בחומרי סיכה על בסיס מים: מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיועדים למוצרי אביזרי המין, שמבוססים על מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ויחזק את התחושה במהלך השימוש.

2. נקו את הדילדו לאחר השימוש: לאחר השימוש, רטבו את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי על מנת לנקות אותו היטב. לאחר מכן, הניחו את הדילדו להתייבש לפני שתחזירו אותו לאריזה.

בסיכום, דילדו ריאליסטי סייבר סקין מבית Toy Joy הוא אביזר מין יוקרתי ואיכותי שמאפשר לכם לחוות חדירה כמו של גבר. בעזרת ההנחיות שצוינו, תוכלו להבטיח שימוש בטוח ונכון במוצר זה.
3) יש לאחסן את הדילדו במקום יבש וקריר למניעת נזקים לחומר הסיליקון.
4) מומלץ להשתמש בתחתונים נקיים ולא חתיכים כאשר משתמשים בדילדו סייבר סקין על מנת למנוע התכתים או נזקים לחומר.
5) יש להימנע משימוש בשמנים או חומרים משמים כאשר משתמשים בדילדו סייבר סקין, כך שיש לוודא שהחומרים המשמשים במריחה אינם פוגעים בחומר הסיליקון.
6) יש להימנע משימוש במוצרים חמים כאשר משתמשים בדילדו סייבר סקין, כך שיש לוודא שהחומרים המשמשים במריחה אינם יוצרים חום גבוה שיכול לפגוע בחומר הסיליקון.
7) יש להימנע משימוש בכלי חדירה או חפצים חדים אחרים כאשר משתמשים בדילדו סייבר סקין, כך שיש לוודא שהחומרים המשמשים במריחה אינם יוצרים נזקים לחומר הסיליקון.
8) במידת הצורך, ניתן להשתמש בקרם לחות או ג'ל לחות להזנת החומר הסיליקון ושמירה על גמישותו.
9) יש להימנע ממגע עם חומרים כימיים כמו חומרי ניקוי חזקים או חומרי פיקוח, כך שיש לוודא שהחומרים המשמשים במריחה אינם יוצרים נזקים לחומר הסיליקון.
10) יש להימנע מחשיפה לשמש הישירה או חום גבוה, כך שיש לאחסן את הדילדו במקום מוגן מהם.
11) יש להימנע משיתוף השימוש בדילדו עם אנשים אחרים, כדי למנוע העברת זיהום או מחלות מין.
12) מומלץ לבדוק את הדילדו לפני כל שימוש על מנת לוודא שאין נזקים או תקלות בחומר הסיליקון.
13) במקרה של אי נוחות או כאב במהלך השימוש, יש להפסיק את השימוש ולהיוועץ עם מומחה מקצועי.
14) יש להימנע משימוש בדילדו במקרה של תורמים לחיסור תחושה כמו אלכוהול או סמים.
15) יש להימנע ממגע עם עיניים או פה במהלך השימוש, ולרחוץ היטב את הידיים לפני ואחרי השימוש.
בסיכום, דילדו סייבר סקין יכול להיות חוויה מהנה וסוערת, אך על מנת לשמור על איכותו ולהבטיח שימוש בטוח, עליך להבין ולעקוב אחרי ההנחיות והטיפים לאחזקה ושימוש המצורפים למוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו באורך 17.8 ס"מ סייבר סקין סיליקון שכבה כפולה Toy Joy – Dual Density Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן