מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:דילדו ענק

צכע:שחור

אורך כוללכ-20 ס"מ

אורך חדירה:כ-17 ס"מ

עשוי מ:PVC

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה על בסיס מים

עמידות למים:עמיד למים

320.00

Hoodlum – דילדו ריאליסטי נצמד עבה ואיכותי 20 ס"מ מבית המותג NMC.

תיאור

דילדו איכותי בעל מראה ריאליסטי שחור מבית מותג אביזרי המין NMC. הדילדו מצוייד בגודל גדול המגיע לעובי מקסימלי של 4.5 ס"מ , הדילדו מגיע לאורך חדירה של כמעט 17 ס"מ ומתאים לנשים המחפשות דילדו גדול ועבה יחסית. Hoodlum בעל ורידים ואשכים דבר המקנה לו מראה ותחושה אמיתיים יותר ובעל בסיס וואקום חזק במיוחד המאפשר להצמידו למגוון משטחים וליהנות מתנוחת דהירה מענגת במיוחד.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
לאחר השימוש יש לשטוף את הדילדו באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
3) כדי לשמור על איכות הדילדו ולהאריך את חיי השימוש שלו, יש לשמור אותו במקום קריר ויבש, בנפרד מאביזרים אחרים ומפני שמש ישירה.

4) כאשר אתה משתמש בדילדו, כדאי להשתמש בג'ל אינטימי או תרסיס הרטוב כדי להקל על החדירה ולהבטיח חוויה נוחה ונעימה.

5) יש לוודא שהדילדו נקי לפני ואחרי השימוש כדי למנוע התפשטות חיידקים או זיהומים.

6) כדי לשמור על הדילדו ועל בסיס הוואקום שלו, יש לבדוק את החוזק של הוואקום לפני כל שימוש ולוודא שהוא מחובר היטב למשטח.

7) כאשר אתה אינך משתמש בדילדו, יש לשמור אותו בקופסה או בתיק מיוחד כדי למנוע נזקים או חשיפה לחומרים חיצוניים.

8) כשהדילדו אינו בשימוש, כדאי לבדוק את מצבו לפני השימוש הבא ולוודא שאין נזקים או ירידה באיכותו.

9) אם יש כל סוג של נזק או תקלה בדילדו, יש להימנע מהשימוש ולפנות ליצרן או למוכר לקבלת הוראות תיקון או החלפה.

בסופו של דבר, דילדו הוא מוצר שמספק עניין והנאה מינית. על מנת להבטיח חוויה נעימה ובטוחה, חשוב להבין ולעקוב אחרי הוראות השימוש והאחזקה. בכך תוכל ליהנות ממוצר איכותי ועמיד שישרת אותך לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו נצמד 23 ס"מ NMC- Hoodlum שחור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן