מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:דילדו ריאליסטי נצמד

אורך כולל:17 ס"מ

אורך חדירה:14ס"מ

קוטר מירבי:3.5-5 ס"מ

עשוי מ:PVC

185.00

דילדו נצמד 17 ס"מ NMC – Deep In

תיאור

דילדו העשוי PVC הדומה במראהו לאיבר האמיתי ובעל תחושה ריאליסטית מספק חוויה נדירה ומרגשת. באורך חדירה של כ- 17 ס"מ, הדילדו מספק תחושה כמעט כמו איבר אמיתי. בתחתיתו של הדילדו ממוקם בסיס תחתית ואקום חזק הנצמד באופן מושלם לכל משטח חלק. מתאים בגודלו לרתמות הסטרפאון הקיימות כיום בשוק העולמי.

אחזקה ושימוש:
1) כדי ליהנות מחווית הנאה עוצמתית ומרגשת, מומלץ למרוח חומר סיכה על בסיס מים לפני השימוש. זה יחזק את ההנאה ויעניק תחושה מיטבית.
2) לאחר השימוש, עליכם לנקות את הדילדו בעדינות באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

אל תפספסו את ההזדמנות לחוות חוויה ייחודית וחדשה עם דילדו המדהים הזה!
3) יש לאחסן את הדילדו במקום יבש וקריר על מנת לשמור על איכותו לאורך זמן.

4) כשאתה משתמש בדילדו, חשוב להיות עדין ולהתחיל בתנועות עדינות ולהוסיף לאט לאט עוצמה על מנת למנוע פציעות או תחושות כאב.

5) יש לוודא שהפנימיה נקייה לפני ואחרי השימוש, ולהשתמש בג'ל מאיר המתאים לשימוש עם דילדו על מנת לשמור על ההיגיינה האישית.

6) חשוב לזכור שהדילדו עשוי מחומר PVC ולכן יש להימנע משימוש בשמנים או תרכובות כימיות שעשויות לפגוע בחומר הפלסטיק ולגרום לפגיעה באיכות הדילדו.

7) אנו ממליצים להשתמש בלוחמים או סיליקון לשמירה על איכות הדילדו ולמניעת תחושת סחיטה או סקירה. הלוחם או הסיליקון יעניקו לדילדו מראה יפה ומבריק וישמרו על התחושה הריאליסטית שלו.

8) יש להימנע משימוש בדילדו אם יש כל סיכוי להיות בעל רגישות או אלרגיה לחומרי פלסטיק או פנימיה בדילדו.

9) חשוב לשמור על הדילדו במקום בטוח ולהימנע ממגע ישיר עם חומרים פוטנציאלית מזיקים כמו חומרי ניקוי כימיים או חומרים חדירים.

 

בסיכום, דילדו העשוי PVC הוא אביזר מין ריאליסטי ונעים לשימוש. איתו יש לקחת בחשבון את ההנחיות לשימור האיכות וההיגיינה כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים על כל הרמות. מומלץ לקרוא את ההנחיות ולהתחשב בהן לפני ובמהלך השימוש בדילדו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו נצמד באורך 17 ס"מ NMC – Deep In”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן