דילדו מסיליקון למתחילות לסטרפ און Calexotics – Silicone Pegging Probe

מידע נוסף

עשוי מ:סיליקון רפואי

אביזר:דילדו ניצמד

מותג:California Exotics

קוטר מירבי:כ- 2.5 ס"מ

אורך חדירה:כ-10.7 ס"מ

אורך כולל:כ-12.75 ס"מ

199.00

דילדו מסיליקון למתחילות באורך של כ-12.7 ס"מ מבית יצרנית אביזרי אביזרי המין California Exotics

תיאור

דילדו למתחילות מבית חברת איברי המין האמריקאית California Exotics הוא דילדו בעל מרקם חלק ומשי סיליקוני, מושלם לשימוש הן בחדירה וגינאלית והן אנאלית. התענגו על התחושה כשהדילדו נדחף אליכם! העקומה הקלה של הדילדו תבטיח כי המקום המתאים יהיה מגורה: נקודת ה-P פי טבעת הגבר ונקודת ה-G אצל האישה. תחתיות היניקה הופכים אותם למושלמים לשימוש בצורה יחידנית, והם נדבקים היטב למשטחים החלקים והקשים ביותר. הדילדואים עשויים מחומר סיליקון איכותי, יציבים ועם גמישות מושלמת. החומר אינו נקבובי, ניתן לנקות אותם בקלות וביעילות בעזרת סבון ומים. יש להימנע משימוש עם חומר סיכה על בסיס סיליקון.

אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.
3) יש לשטוף היטב את הדילדו גם מבפנים, בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי, כדי להסיר כל סיכון להתפשרות של בקטריות או חיידקים.
4) לאחר השטיפה, יש לייבש היטב את הדילדו בעזרת מגבת יבשה או מגבת עדינה.
5) אין להשתמש בחומרי ניקוי פוחזים או מכשירי ניקוי מכאניים על הדילדו, כדי לא לפגוע בחומר הסיליקון ולשמור על איכותו.
6) המלצה לשמירה על הדילדו – לשמור אותו במקום יבש וקריר, מופרד ממוצרים אחרים כמו פלסטיק או מתכות, על מנת למנוע שחיקה או נזק לחומר הסיליקון.
7) יש להימנע ממגע עם חומרים כימיים כמו שמן, קרם וחומרי סיכה על בסיס סיליקון, שכן יכולים לפגוע בחומר הסיליקון ולגרום לפגיעה באיכות הדילדו.
8) מומלץ להשתמש עם הדילדו בג'ל מרפק איכותי על בסיס מים, כדי לשמור על החומר הסיליקון במצב טוב ולהבטיח חווית שימוש נעימה ובטוחה.
9) במידת הצורך, ניתן למרוח על הדילדו מעט פודרת טלק, כדי לשמור על מרקמו החלק והמשי.
10) במקרה של חשש לפגיעה או נזק לדילדו, יש להתייעץ עם יועץ מומחה או ליצור קשר עם חברת היצרן לקבלת הוראות נוספות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו מסיליקון למתחילות לסטרפ און Calexotics – Silicone Pegging Probe”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן