129.00

ג'ל ייחודי לנשים תוצרת ארה"ב להעצמת תחושת האורגזמה של המותג האמריקאי המוביל ID.
Stimulator Gel

תיאור

ג'ל ייחודי מתוצרת ארה"ב להגברה וזירוז האורגזמה של המותג האמריקאי המוביל ID. הג'ל מכיל מגוון חומרים מן הטבע הידועים כמעוררי חשק וגירוי המעוררים את אזור הדגדגן. לאחר המריחה תרגישי תחושת חמימות קלה ונעימה. הג'ל באישור בפיקוח ובאישור משרד הבריאות.

הוראות שימוש:
יש למרוח טיפה אחת על הדגדגן ולעסות היטב.
הג'ל הייחודי מבית ID הוא מוצר מרתק המיועד להגברת וזירוז האורגזמה. הג'ל מכיל מגוון חומרים מן הטבע הידועים כמעוררי חשק וגירוי, המעוררים את אזור הדגדגן. השילוב הייחודי של החומרים בג'ל מבטיח תחושת חמימות קלה ונעימה לאחר המריחה.

הג'ל מיוצר בארה"ב על פי תקנים וברישיון משרד הבריאות, ועובר פיקוח קפדני על התהליכים הייצוריים. כל תהליך ייצור הג'ל מתבצע במעבדות מתקדמות ועם שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר.

השימוש בג'ל הוא פשוט וקל. יש למרוח טיפה אחת על הדגדגן ולעסות היטב. הג'ל מתפשט במהירות ומעניק תחושה מרעננת ומרגיעה.

הג'ל מתאים לשימוש יומיומי וניתן להשתמש בו בכל עת ובכל מקום. ניתן להוסיף כמות נוספת לפי הצורך והמועדף עליך.

לסיכום, הג'ל הייחודי מבית ID הוא מוצר מעולה להגברת וזירוז האורגזמה שלך. השילוב הייחודי של החומרים הטבעיים מספק תחושת חמימות ונעימות לאחר המריחה. ניתן להשתמש בג'ל בקלות ולהוסיף כמות נוספת לפי הצורך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ג'ל לאשה להגברה וזירוז האורגזמה מבית ID תוצרת ארצות הברית.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן