250.00

בובת המין בגובה 150 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין NMC היא בובת מין עשויה מחומרים איכותיים ועמידים. הבובה מגיעה עם שיער מלא וגוף ריאליסטי, ומגיעה עם מגוון אביזרים ותוספות לחוויה מיטבית.

היתרונות של בובת המין בגובה 150 ס"מ כוללים את היכולת להעניק חוויה ריאליסטית ומהנה, גוף רך ונעים למגע, ואפשרות לבחירת תנוחות שונות ומגוון רחב של פעולות מיניות.

שימושי המוצר כוללים כיף והנאה אינסופית, חווית סקס מדהימה ומיוחדת, ואפשרות לשפר את הקשר המיני בין שני הצדדים.

בסיכום, בובת המין בגובה 150 ס"מ מבית NMC היא בחירה מצוינת עבור מי שמחפש חוויה מינית חדשה, מרתקת ומהנה.

קטגוריות: , ,

תיאור

בובת המין מתנפחת בגובה 150 ס"מ

בובת המין המתנפחת בגובה 150 ס"מ היא מוצר מיוחד של מותג אביזרי המין המוביל NMC. הבובה מגיעה עם פנים מודפסות בצורה ריאליסטית ומרשימה.

הבובה מספקת חוויה ריאליסטית ומהנה, עם אפשרות ליהנות מהשדיים, האגינה והישבן. יש לה 3 חורים לחדירה, נרתיק, ישבן ופה לחוויות נוספות.

הבובה עשויה מחומר PVC איכותי ועמיד, ועוצבה במיוחד לשימוש במקלחת. מומלץ להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים להנאה מירבית במהלך השימושים הראשונים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין מתנפחת 150 ס"מ NMC -Doll Lush”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן