מידע נוסף

אביזר:בגד גוף דמוי עור מבית חברת Obsessive

מידה: s/m או l/xl

צבע: שחור

320.00

בגד גוף דמוי עור בשילוב רשת וניטים מוזהבים – נועז, סקסי, ארוטי ומפתה.

קטגוריות: ,
Obsessive

תיאור

כותב למאמר זה:

מחוך ברזילאי הוא פריט מושלם לעיצוב הבית המעניק מראה נועז, סקסי ואלגנטי. המחוך מורכב מ-50% פוליאסטר ו-15% פוליאתילן. איכותו הגבוהה והחומרים העמידים מבטיחים שימוש לאורך זמן וחזות מושלמת. הפריט המושלם לכל אוהבי העיצוב המודרני.
מבט ראשון על המחוך הברזילאי מגלה לנו מראה נועז, סקסי ואלגנטי. בעיצובו המושלם והייחודי, הוא מתאים במיוחד לחללים שרוצים להוסיף טוויסט וברק לעיצובם.

המחוך מורכב מ-50% פוליאסטר ו-15% פוליאתלן, שהם חומרים איכותיים ועמידים המבטיחים לך שימוש נוח וארוך טווח. החומרים האיכותיים מבטיחים שהמחוך יחזיק לאורך זמן וישמשך בסגנון.

בנוסף, המחוך מעוצב בצורה ארגונומית ומתאים לכל סוגי הברזילאים. בזכות העיצוב הייחודי, הוא מאפשר לך לשלב אותו בקלות בכל סגנון עיצוב וליצור מראה מרהיב ומרהיב.

לסיכום, המחוך הברזילאי המושלם הוא הבחירה המושלמת עבורך אם אתה מחפש להוסיף לחלל שלך מראה נועז, סקסי ואלגנטי. באמצעות החומרים האיכותיים והעיצוב הייחודי, הוא מבטיח לך שימוש נוח ועמידות לאורך זמן. אז אל תחמיצו את ההזדמנות להוסיף טוויסט וברק לחלל שלכם עם המחוך הברזילאי המושלם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בגד גוף דמוי עור מבית חברת Obsessive”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן