אזיקי מתכת איכותיים לידיים ולרגליים NMC – Metal Wrist And Ankle Cuff

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:סט אזיקים ידיים ורגליים

אורך שרשרת ידיים:11 ס"מ

אורך שרשרת רגליים:40 ס"מ

אורך שרשרת מחברת ידיים ורגליים:46 ס"מ

עשוי מ:מתכת

260.00

אזיקי המתכת של NMC הם מוצר איכותי וחזק המיועד לשימוש במשחקי זוגות. הם עשויים מפלדת כרום ומגיעים עם שני מפתחות לפתיחתם. העיצוב החוזק שלהם מבטיח שהם בלתי ניתנים להפרה, ואורך השרשרת מאפשר לעונד האזיקים ליהנות בצורה מרתקת. הם מתאימים לשימוש גם במשחקי תפקידים ובמשחקי כוח והשפעה. מוצר מעניין ומהנה לשימוש ביחד עם שותף/ה שלך.

תיאור

אזיקי מתכת איכותיים של יצרנית אביזרי המין הגדולה בעולם NMC

אזיקי מתכת איכותיים מבית NMC הם פתרון מושלם למשחקי זוגות. הם עשויים מפלדת כרום חזקה ועמידה, ומגיעים עם זוג מפתחות לפתיחת האזיק. עם עיצוב מיוחד של השרשרת, האזיקים מספקים חוויה מושלמת של חיבור ושליטה. האורך המדויק של השרשרת מאפשר לנבדק להתנות בנוחות ובביטחון. זהו מוצר מומלץ ביותר לזוגות שמחפשים להעלות את רמת התענוג בחייהם הפרטיים.

מאפייני המוצר:

  • חומר: פלדת כרום
  • אורך השרשרת:
    • ידיים: 11 ס"מ
    • רגליים: 46 ס"מ
    • מרכזי: 40 ס"מ
  • כולל זוג מפתחות לפתיחת האזיקים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אזיקי מתכת איכותיים לידיים ולרגליים NMC – Metal Wrist And Ankle Cuff”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן